شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مقامات

اختلافات مقامات صهیونیستی بالا گرفت

کدخبر: 412085
اقتصاد نیوز : وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در پی تشدید درگیری‌ها میان فلسطینان و صهیونیست‌ها و حملات مستمر موشکی گروه‌های مقاومت، به نخست وزیر اسرائیل تاخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با ادامه حملات راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» به بنیامین نتانیاهو تاخت و گفت که نخست وزیر اسرائیل موجودیت اسرائیلی‌ها را به خطر انداخته است.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به نتانیاهو گفت که «تو موجودیت ما را به خطر انداختی، ما را به حال خود رها کن».

از سوی دیگر، «یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» نیز گفته که آنچه در خیابان‌های اسرائیل شاهد آن هستیم، خطری وجودی وتهدیدی جدی برای ماست.

از طرفی، «بنی گانتس» وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی دیروز ضمن هشدار درباره وقوع جنگ داخلی، از مسئولان محلی رژیم خواست تا برای برقراری هر چه زودتر آتش بس کمک کنند.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان اصرار دارد که باید حملات اسرائیل به غزه تشدید شود.

این اختلافات میان مقامات صهیونیست در حالی بالا گرفته که گروه‌های فلسطینی با انواع موشک‌های خود، مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله تل آویو را هدف قرار دادند که این مساله نگرانی رژیم صهیونیستی را برانگیخت.

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که از زمان آغاز تجاوزات این رژیم به نوار غزه، تاکنون بیش از 1600 موشک از سمت غزه به شهر‌ها و شهرک‌های اسرائیلی شلیک شده است.