شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر#سازمان لیگ

اعتراض دوباره ساکت الهامی به برنامه لیگ برتر و سازمان لیگ

ساکت الهامی : برنامه لیگ برتر طوری است که همه از آن ضرر می کنند

ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت : سازمان لیگ تحت فشار است اما برنامه لیگ برتر طوری است که همه از آن ضرر می کنند.

ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت : سازمان لیگ تحت فشار است اما برنامه لیگ برتر طوری است که همه از آن ضرر می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌و سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

الان تیم‌ها به جایگاهی رسیده‌اند که هر گل و امتیازی ارزشمند است. تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده‌اند و دنبال امتیاز‌گیری هستند.

وی افزود:

فولاد یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت فوتبال ما است که با جواد نکونام بیرون از خانه خوب بازی می‌کند. از نظر من فولاد جزو ۵ تیم با کیفیت فوتبال آسیا بود که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به حق خودش نرسید. همانطور که نکونام گفت همه باید به احترام فولاد کلاه از سر بدارند، من با ایشان هم عقیده هستم، چون تیم باکیفیتی بود و بردن این تیم کار سختی است. در این بین ما هم نساجی هستیم و هفته گذشته نتیجه خوبی در رفسنجان گرفتیم. امتیاز تیم‌ها نزدیک است اما محکوم به پیروزی هستیم. شاید فردا دیداری سخت و بسیار تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و بازی چندان زیبایی از آب در نیاید. هر دو تیم می‌دانند به چیزی می‌خواهند برسند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم عیدی خوبی به هواداران نساجی دهیم که امسال شرایط سختی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد:

امیدوارم برای هواداران جبران مافات کرده و وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم. خودم می‌دانم کار سخت است و فردا سخت‌ترین دیدارمان در زمین خانگی خواهد بود. کاری به رقیبان‌مان نداریم و برای خودمان بازی می‌کنیم. امیدوارم تمرکز لازم از نظر روحی و جسمی داشته باشیم تا بازی در کنترل ما باشد.

ساکت الهامی در مورد محروم و مصدومان تیمش گفت:

در حال حاضر در فصلی هستیم که تیم‌ها مصدوم و محروم زیاد دارند، چرا که بازی‌ها فشرده است. این چهارمین بازی ما در چمن مصنوعی است. خیلی نمی‌توانم در مورد مصدومان صحبت کنم اما شاهین ثاقبی در دیدار قبلب اخراج شد و در این بازی حضور ندارد. اگر ما فقط ۱۱ بازیکن داشته هم باشیم باید برای بردن بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل امکان بازی در چمن طبیعی برای نساجی وجود دارد یا نه، گفت:

استاندار پیگیر است تا کیفیت ورزشگاه ساری را بهبود ببخشد. خودمان به این راضی هستیم که بازیکنان در چمن طبیعی بازی کنند. با توجه به اینکه کیفیت چمن ورزشگاه ساری را ندیدم، نمی‌توانم نظر دهم. بیشتر از اینکه تیم‌ها از بازی در چمن مصنوعی ضربه بخورند، ما ضربه خورده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تعطیلی پی در پی لیگ برتر یادآور شد:

الان بحث ملی مطرح است. آرزوی قلبی فوتبالی‌ها صعود تیم ملی به جام جهانی است. تعطیلی قبلی هم بحث لیگ قهرمانان آسیا مطرح بود و همه باید تبعیت می‌کردیم. می‌دانم سازمان لیگ تحت فشار است و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما فردا ما هفته بیست‌وسوم را بازی می‌کنیم و فولاد هفته بیستم را. هیچ جای دنیا این گونه نیست. اگر فولاد قبل از ما با تیم‌های رقیب‌مان بازی می‌کرد، شرایط فرق می‌کرد. مجبور هستیم تبعیت کنیم، چون بحث ملی مطرح است اما به همه تیم‌ها ظلم می‌شود.‌ پس از این بازی ۳۴ روز دور می‌شویم و کار با این شرایط اقتصادی سخت می‌شود.