شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#شهرآورد

استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس است/ خوشحالم سه بار به پرسپولیس گل زدم

پیشکسوت استقلال معتقد است که در شهرآورد تیمی به برتری می‌رسد که شجاع بوده و بدون ترس بازی کند. رمز موفقیت در این بازی بزرگ جسور بودن است.

استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس است/ خوشحالم سه بار به پرسپولیس گل زدم

خبرورزشی - آرش برهانی گفت: در دربی همیشه تیمی که جسورتر بوده، از کوچکترین موقعیت‌ها استفاده کرده و از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داشته، برنده شده است. بازیکنان استقلال از نظر انگیزشی، روانی و فنی خیلی بهتر از پرسپولیس هستند و می‌توانند نتیجه دربی را به سود خودشان رقم بزنند.

وی افزود: در شهرآورد تیمی به برتری می‌رسد که شجاع بوده و بدون ترس بازی کند. رمز موفقیت در این بازی بزرگ جسور بودن است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان توانمند و خوبی دارد که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت دربی را به سود آبی‌پوشان خاتمه دهند.

مربی پیشین استقلال تصریح کرد: استقلال در خط حمله از وجود سه بازیکن شیخ‌ دیاباته، ارسلان مطهری و مهدی قایدی بهره می‌برد که این نفرات می‌توانند در بازی با پرسپولیس شرایط بازی را برای حریف سخت کنند.

برهانی تاکید کرد: بهترین خاطره من از شهرآوردها پیروزی سه بر صفر مقابل پرسپولیس بود که توانستیم در وقت‌های اضافه سه گل به این تیم بزنیم و در جام حذفی پیروزی بزرگی را کسب کنیم.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: زدن گل در شهرآورد با گلزنی در مسابقات دیگر تفاوت دارد و از این که توانستم سه بار دروازه پرسپولیس را باز کنم بسیار خوشحال هستم.