شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#عراق

فرمانده «حشد شعبی» عراق:

در یاری قدس شریف کوتاهی نمی‌کنیم/ «جهاد اکبر» در برابر صهیونیستها

در یاری قدس شریف کوتاهی نمی‌کنیم/ «جهاد اکبر» در برابر صهیونیستها

یکی از فرماندهان «حشد شعبی» عراق با اشاره به تحولات اخیر در اراضی اشغالی، تأکید کرد: «حشد شعبی» به عنوان یک سازمان رسمی در عراق، مقاومت فلسطینیان را جهاد اکبر در برابر صهیونیستها می‌داند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «شعیب ابو یاسین» از فرماندهان سازمان «حشد شعبی» عراق در واکنش به تحولات اراضی اشغالی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: سازمان حشد شعبی از مقاومت و ملت فلسطین و تلاش های آنها برای بازپس گرفتن حقوق خود از صهیونیست ها حمایت می کند.

این فرمانده حشد شعبی یادآور شد: ما مقاومت فلسطین در مقابل نیروهای اشغالگر صهیونیست را مقاومت تمام ملت های آزاده ای می دانیم که به دنبال آزادی در مقابل اشغالگران و به دست آوردن حقوق مشروع خود هستند.

شعیب ابو یاسین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حشد شعبی به عنوان یک نیروی رسمی امنیتی در عراق مقاومت فلسطینیان را جهاد اکبر برای بازپس گیری حقوق ملت آزاده فلسطین از دست صهیونیست ها می داند.

وی افزود: ما آماده ایم تا طبق دستور فرماندهی حشد شعبی هر گونه کمکی را به فلسطینیان ارائه کنیم و در یاری قدس شریف کوتاهی نخواهیم کرد.