شهر خبر

سخنگوی القسام: هدف گرفتن تل‌آویو و فرای آن از آب خوردن آسانتر است

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در سخنرانی امروز، پنج‌شنبه خود گفت: هدف گرفتن قدس و تل‌آویو و فرای آنها از آب خوردن آسان‌تر است.

سخنگوی القسام: هدف گرفتن تل‌آویو و فرای آن از آب خوردن آسانتر است

به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اظهار کرد: برای دشمن مدل‌های مختلف مرگ را آماده‌ کرده‌ایم و در صورتی‌که مساله مربوط به پاسخ‌گویی به اشغالگران و دفاع از قدس باشد، هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

ابوعبیده در ابتدای سخنرانی خود خطاب به فلسطینی‌ها به مناسبت عید فطر گفت: اگر در راه قدس پیروز نشویم زنده بودن‌مان معانی ندارد. قدرت‌یابی ما برای سال‌های طولانی تنها برای دفاع از ملت و سرزمین‌مان است.

او افزود: نبرد شمشیر قدس پیروزی برای مردم ما در قدس و الشیخ جراح و پاسخی به فریادهای مردم ما در میادین قدس است.

به گفته ابوعبیده، این نبرد تاکیدی است بر این‌که تمام مناطق فلسطین یک سرزمین، یک پیکره و یک مقاومت است.

این سخنگو تاکید کرد: شهادت تعدادی از مبارزان و فرماندهان ما در راس آنها باسم عیسی که سال‌های متمادی عمری طولانی را در راه مجاهدت و ایستادگی سپری کردند، عجیب نیست. آنها و تعدادی از رهبران گردان‌های القسام و مهندسان آن نقش علنی در تمام آنچه القسام به دست آورده و پیشرفت‌های امروزش در میدان داشته‌اند.

وی گفت: آنچه این نبرد را متمایز می‌کند همبستگی ملت ما در تمام میادین است ملت ما در هیچ چیز مثل نگین تاج پایتخت مقدسشان اجماع ندارند.

ابوعبیده تاکید کرد: تصمیم هدف گرفتن تل‌آویو، قدس، دیمونا، عسقلان، اسدود و بئر السبع، قبل و بعد این شهرها برای ما از آب خوردن آسانتر است.

وی به اشغالگران تصریح کرد: هر چه قدر می‌خواهید نیروی زمینی، هوایی و دریایی بیاورید ما برای شما مدل‌های مختلف مرگ را آماده کرده‌ایم. کاری می‌کنیم که خودتان را لعنت کنید. هرگز شاهد ضعف و عقب‌نشینی ما نخواهید بود.

سخنگوی گردان‌های القسام افزود: به ملت اطمینان می‌دهیم ما آنچه شما را خوشحال می‌کند بیشتر در جعبه داریم و حملات موشکی ما تزلزل و شکنندگی اشغالگران را برملا کرد.

منبع: ايسنا