شهر خبر
محمود صادقی؛

مشروعیت و کارآمدی نظام وابسته به رضایت و مشارکت آحاد مردم است

کدخبر: 411974
اقتصادنیوز : نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر این باورم که میزان رای ملت است و مشروعیت و کارآمدی نظام وابسته به رضایت و مشارکت آحاد مردم است .

ر این باورم که میزان رای ملت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای محمود صادقی بعد از ثبت نام در جمع خبرنگاران افزود : من با اتکا به فضل و مدد الهی و با امید به اینکه بتوانم در این عرصه اعتماد مردم را جلب کنم به عرصه انتخابات آمدم امروز کشور ما در دو سطح ملی و بین المللی درگیر چالش های فزاینده‌ ای است که معیشت مردم را مختل و پر هزینه کرده است.

وی گفت : باور دارم که ایران کشور فرصت ها و ظرفیت های بی پایان و بی نظیر انسانی است که اگر سیاست‌ها و روش‌های درستی اجرا شود منشاء امنیت، ثبات و توسعه پایدار و بهبود معیشت مردم خواهد بود.

صادقی افزود : بر این باورم که میزان رای ملت است و نه تنها مشروعیت و کارآمدی نظام وابسته به رضایت و مشارکت آحاد مردم از هر نوع نژاد و قبیله و مذهب در مدیریت سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی کشور است باور دارم که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن نظام توزیع قدرت در جمهوری اسلامی به رغم کاستی‌های موجود از ظرفیت‌های بسیاری برای ارتقاء سطح دموکراسی و برون رفت از وضعیت موجود برخوردار است اما لازمه آن اجرای قانون به ویژه فصل سوم و چهارم قانون اساسی است.