شهرخبر

با هدف جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی؛

سرویس جاسوسی اسرائیل پیام‌های تهدید برای فلسطینیان ارسال می‌کند

سرویس جاسوسی اسرائیل پیام‌های تهدید برای فلسطینیان ارسال می‌کند

گزارشها حاکی از آن است که صدها فلسطینی از سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی یک پیام تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وبگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی اعلام کرد که صدها فلسطینی از سوی «سرویس جاسوسی اسرائیل» یک پیام تهدیدآمیز دریافت کرده‌اند که به آنها برای شرکت در تظاهرات ضداسرائیلی هشدار می‌دهد.

در واقع در بحبوحه تشدید تنش‌ها در نوار غزه و کرانه باختری، بسیاری از مردم ساکن در قدس اشغالی دریافت این پیام‌های تهدیدآمیز را ظرف روزهای گذشته تأیید کرده‌اند.

طبق پیام‌های توئیتری به اشتراک گذارده شده، متن این پیام بدین شرح است: «سلام! حضور شما در اقدام‌های خشونت‌آمیز در مسجد الاقصی شناسایی شد. ما شما را مسئول و مقصر می‌دانیم. سرویس اطلاعاتی اسرائیل».

بنا بر این گزارش، برخی فعالان بر این باورند که این تلاشی برای جلوگیری از ورود فلسطینیان به مسجد الاقصی است که به عنوان یکی از اماکن مقدس نزد مسلمانان به یک نماد مقاومت تبدیل شده است.

گفته می‌شود که این پیام‌ها از یک شماره تلفن یکسان ارسال شده است.

گفتنی است، ظرف چهار روز گذشته، نیروهای اسرائیلی سه بار از تجهیزات ویژه‌ای همچون گاز اشک آور، بمب‌های صوتی و گلوله‌ای پلاستیکی علیه نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی استفاده کرده‌اند که این اقدام‌های خشونت‌آمیز به مجروح شدن ده‌ها تن انجامیده است.