به گزارش پایگاه خبری نشان :

او مشغول تمرین بود که کوسه سفید بزرگی به او حمله کرد و بلوز را به آستانه مرگ کشاند. بلوز حدود ۱۰ روز در بیمارستان بستری و تمام این مدت در کما بود. بعد از مدتی که از کما خارج شد، متوجه شد که یکی از پا‌های خود را در این حمله از دست داده است.

مدت‌ها از این اتفاق گذشت و کریس با این مسئله و پای مصنوعی خودش کنار آمده بود تا اینکه وقتی برای پس گرفتن تخته موج سواری خود به اداره پلیس رفته بود، دندان کوسه که در تخته گیر کرده بود را پیدا کرد و به مقامات پلیس تحویل داد.

در قوانین ایالتی استرالیا آمده که شهروندان حق داشتن گونه‌های جانوری محافظت شده یا حتی بقایای اجساد آن‌ها را ندارند. طبق قانون اداره شیلات در این ایالت، مالکیت، فروش یا خرید هر قسمت از کوسه سفید قانونی نیست و قانون برای هر کسی که آن را نقض کند مجازات ۱۰۰ هزار دلار استرالیا یا دو سال حبس در نظر گرفته است. اما به نظر می‌رسد که دولت کریس را از این امر معاف کرده، او دندان کوسه را در جعبه‌ای در خانه اش نگه می‌دارد و گفته است: " این دندان یک یادگاری خوب برای نوه‌های من است. همانطور که کوسه پای من را گرفت، من نیز دندان او را برای خودم نگه می‌دارم.