شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#منابع

شمار زخمی‌های صهیونیست‌ها به ۲۶ تن رسید

شمار زخمی‌های صهیونیست‌ها به ۲۶ تن رسید

منابع رسانه‌ای صهیونیست گزارش دادند که به دنبال شلیک موشکی گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین به عسقلان در جنوب سرزمین‌های اشغالی، تاکنون ۲۶ تن زخمی شدند.

به گزارش مشرق از المیادین، این رسانه‌ها اعلام کردند که بیش از ۷۰ موشک در حال حاضر به شهرهای جنوبی اسرائیل از جمله "نتیفوت" و "عسقلان" شلیک شده است.

 سرایا القدس از دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد که عسقلان، "النقب" و "غلاف غزه" را با دهها موشک هدف قرار داده است.

از سوی دیگر خبرها از شهر ناآرام "اللد" حکایت از آن دارد که با وجود قانون رفت و آمد، خودروی پلیس اسرائیل در رویارویی با فلسطینی‌ها به آتش کشیده شده است.

همچنین یک جوان فلسطینی به دنبال شلیک نظامیان صهیونیست در شهر اللد زخمی شده است.

از سوی دیگر به علت خارج شدن کنترل از دست مقامات رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو از کنست درخواست کرده است که ارتش وارد شهرهای ناآرام شوند که درگیر با فلسطینی‌ها هستند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

به گزارش سازمان بهداشت فلسطین مستقر در غزه تاکنون بر اثر حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به نوار غزه دست کم ۵۶ فلسطینی از جمله ۱۴ کودک شهید و ۳۳۵ زخمی شدند.

منبع: ایرنا