شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#لیگ قهرمانان

جریمه سنگین یوفا در انتظار سه غول فوتبال اروپا

رئال، بارسا و یووه؛ دو فصل محروم از حضور در لیگ قهرمانان

یوفا می‌خواهد برای همیشه ماجرای سوپرلیگ را تمام کند و به همین دلیل فشارهایش را بر سه باشگاه باقیمانده در این طرح افزایش داده است

رئال، بارسا و یووه؛ دو فصل محروم از حضور در لیگ قهرمانان

خبرورزشی - یوفا قصد دارد تنبیه سنگینی را برای سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در صورتی که از سوپرلیگ اروپا انصراف ندهند، اتخاذ کند.

یوفا در بیانیه ای اعلام کرد که پرونده انضباطی این سه باشگاه باز و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است. الکساندر چفرین رئیس یوفا پیش از این اعلام کرده بود که ۹ باشگاه دیگری که از این پروژه انصراف داده بودند، بخشیده شده‌اند و به جز جریمه نقدی با تنبیه دیگری مواجه نمی‌شوند.

حالا رسانه‌های مختلف از جمله اسکای اسپورت نوشته‌اند رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از سوی یوفا دو فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم خواهند شد مگر آنکه هرچه سریع‌تر از سوپرلیگ خارج شوند و شرایط یوفا را قبول‌ کنند. این ۳ باشگاه چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای بر روی ماندن خود در سوپرلیگ تاکید کردند.

یوفا اعلام کرده در آینده جزئیات بیشتری را در مورد روند تحقیقات ارائه خواهد داد. اتحادیه فوتبال اروپا می خواهد ماجرای سوپرلیگ را برای همیشه تمام کند و به همین دلیل با این بیانیه فشارهایش بر این سه باشگاه که در نظر داشتند تورنمنتی را برای جایگزینی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کنند، افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: