شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#حماس

دیمونا یکبار دیگر موشکباران شد

دیمونا یکبار دیگر موشکباران شد

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از شلیک ۱۵ فروند موشک به شهر «دیمونا» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد که راکتور هسته ای دیمونا در فاصله ۱۰ کیلومتری جنوب آن واقع است.

به گزارش تحریریه، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ظهر امروز با موج جدیدی از موشک های خود شهرها و شهرک های صهیونیستی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

این گردانها در بیانیه خود از شلیک ۱۵فروند موشک به سمت شهر دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

براساس این بیانیه، گردان های شهید عزالدین القسام همچنین اعلام کرد که ۵۰ فروند موشک به سمت شهر صهیونیستی «اسدود» شلیک کرده است.

گردان های شهید عزالدین القسام بامداد امروز چهارشنبه نیز در پاسخ به تجاوزگری و حملات مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و شهر اشغالی قدس، ۱۱۰ فروند موشک به شهر تل آویو شلیک کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته نوار غزه آماج حملات زمینی و هوایی خود قرار داده است که موجب ویرانی زیرساختها و مراکز درمانی این باریکه شده است.

نیروهای مقاومت اسلامی در غزه نیز به تلافی حملات صهیونیستها به این باریکه، سرزمینهای اشغالی فلسطین را با هزاران راکت و موشک هدف گرفته‌اند که تعدادی از صهیونیستها در این حملات کشته و مجروح شده‌اند.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته دهها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

منبع: ایرنا

پایان/