شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#بیمار

زالی: یکهزار و 200 بستری و 182 بیمار کرونایی در I.C.U/مجوز خروج از تهران نمی دهیم

زالی: یکهزار و 200 بستری و 182 بیمار کرونایی در I.C.U/مجوز خروج از تهران نمی دهیم

زالی: یکهزار و 200 بستری و 182 بیمار کرونایی در I.C.U/مجوز خروج از تهران نمی دهیم
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به اینکه امکان خیزهای جدید کرونایی با تغییر رفتار در شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد گفت: وضعیت کرونایی تهران ناپایدار است.

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شیب کاهش بیماری در تهران، کمتر از سایر مناطق کشور است اظهار داشت: در حال حاضر ۷ هزار و ۳۵۰ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که از این تعداد یک هزار و ۹۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

زالی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، طرح ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش رو با همکاری پلیس راهور انجام می‌شود و در این مدت هیچ مجوزی، برای خروج از استان تهران صادر نمی‌شود.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران بیان داشت: تعداد بیماران جدید بستری شده در تهران، یکهزار و ۲۰۰ نفر بود که از این تعداد ۱۸۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های پایتخت ترخیص شده‌اند.

 

وی گفت: نکته مهم این است که آمار مراجعین سرپایی نشان می‌دهد وضعیت تهران ناپایدار و بی ثبات است و امکان خیزهای جدید با هرگونه تغییر رفتار در شیوه نامه‌های بهداشتی وجود دارد و باید اعلام کنیم تیم بهداشت و درمان همچنان تحت فشار مضاعف قرار دارند.

 

زالی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عید فطر و تعطیلات آخر هفته ممکن است تغییر در ازدحام‌ها در آمارها ممکن است در تشدید شرایط تغییری دیده شود و امیدوار هستیم با همکاری خوب مردم هفته آتی را با شیب نزوالی همراه باشیم و شاهد افزایش آمار مبتلایان و بستری شده‌ها و موارد جدید نباشیم.