شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#حماس

سخنگوی حماس:

تل آویو خود را برای پرداخت بهای شهادت فرمانده تیپ غزه آماده کند

تل آویو خود را برای پرداخت بهای شهادت فرمانده تیپ غزه آماده کند

سخنگوی جنبش حماس خطاب به صهیونیستها گفت: خود را برای پرداختن بهای شهادت فرمانده تیپ غزه و شماری از هم رزمانش آماده کنید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به شهادت باسم عیسی ملقب به «ابو عماد» فرمانده تیپ غزه گردان های شهید عزالدین القسام، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی و فرماندهان این رژیم گفت: خود را برای پرداختن بهای شهادت فرمانده تیپ غزه و شماری از هم رزمانش آماده کنید.

پیشتر نیز عزالدین القسام در بیانیه اعلام کرده بود: به دنبال حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شماری از مجاهدان قسام به شهادت رسیدند. در میان شهداء نام باسم عیسی «ابو عماد» فرمانده تیپ غزه گردان های قسام به چشم می خورد.

عزالدین القسام در بیانیه مذکور تأکید کرد: این افراد در نبرد «شمشیر قدس» به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. آنها در دفاع از مقدسات جان خود را دادند و در نهایت نیز به توفیق شهادت دست پیدا کردند. هزاران تَن از سربازان اسلام پرچمشان را بالا نگاه خواهند داشت و طعم تلخ شکست را به دشمن صهیونیستی خواهند کشاند.

پیش از این، خالد مشعل رئیس حماس در خارج گفته بود: این جنگ یک جنگ استثنایی است که در دفاع از مسجدالاقصی راه افتاده است. رژیم صهیونیستی ریشه کن خواهد شد.

رئیس حماس در خارج همچنین عنوان کرد: مقاومت فلسطین برای حمایت از قدس اشغالی و مسجدالاقصی وارد نبرد با رژیم صهیونیستی شده است. جنگ کنونی در دفاع از مقدسات آغاز شده است. خالد مشعل در ادامه گفت: گروه‌های مقاومت فلسطین به هشداری که پیشتر به رژیم صهیونیستی داده بودند، عمل کردند و قدرت بالای مقاومت را به رخ این رژیم کشاندند.