شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشش

دستگیری زن سارق ۵ میلیاردی در پوشش پرستار

دستگیری زن سارق ۵ میلیاردی در "پوشش پرستار"
سرکلانتر هفتم از دستگیری یک زن سارق با پوشش پرستار سالمندان در خیابان وحدت اسلامی خبر داد و گفت: متهم از ۵ سالمند بیش از ۵ میلیارد ریال اموال با ارزش سرقت کرده بود.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"، اظهار داشت : با وقوع چند فقره سرقت از منزل سالمندان توسط یک پرستار زن پرونده سریعا برای شناسایی سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد : پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران انتظامی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از سارق حرفه ای را به دست آوردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری  تهران  ادامه داد: شیوه و شگرد زن سارق به این شکل بوده که وی در پوشش پرستار با استفاده از قرص خواب آور سالمندان را به خواب می‌برده و وسایل آن ها سرقت می‌کرده است.

این مقام پلیسی افزود : ماموران پلیس پس از شناسایی سارق حرفه ای و با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات زن سارق را در مخفیگاه خود واقع در خیابان "وحدت اسلامی" دستگیر کردند وموفق به کشف تعداد زیادی قرص خواب آور از خانه سارق شدند.

سرهنگ جلیلیان گفت : متهم در بازجویی هایی پلیسی به 5 فقره سرقت معترف شده و  مال باختگان این سارق حرفه ای را شناسایی کردند.

سرکلانتر هفتم درپایان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط کارشناسان بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: کشف جزئیات پرونده و سرقت های احتمالی دیگر در دستور کار قرار دارد.

منبع : برنا