شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#کادر فنی#فوتبال

مهدی مهدی پور:

خستگی عامل شکست استقلال بود/ جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

خستگی عامل شکست استقلال بود/ جواب اعتماد کادر فنی را می دهم

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیم ما از شرایط خیلی خوبی برخوردار است گفت: علت باخت ما به ذوب آهن خستگی زیاد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی پور درحاشیه تمرین عصر امروز آبی پوشان در جمع خبرنگاران گفت: دربی همیشه برای دو تیم و هوادارانشان حساس و پراسترس است. ما تلاش می کنیم تا بتوانیم در این دیدار برنده باشیم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب و شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی در مورد علت شکست برابر ذوب آهن اصفهان گفت: متاسفانه فشردگی لیگ قهرمانان، خستگی بازیکنان و نبودن تنظیم خواب بازیکنان، علت اصلی شکست تیم ما شد. تیم از لحاظ بدنی شرایط خوبی نداشت. خسته بود و نتوانست آن بازیهای زیبایی را که در لیگ قهرمانان به نمایش گذاشته بود مقابل ذوب آهن انجام دهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال ما بعد از بازی با ذوب آهن آن دیدار را فراموش کرده و با صحبت های سرمربی تیم از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار شده ایم تا بتوانیم یک بازی خوب را برابر پرسپولیس انجام دهیم.

مهدی پور در پاسخ به این سئوال که چقدر برای آبی پوشان شانس قهرمانی را متصور هستید، گفت: ما تمام تلاش خود را بکار می بندیم. هنوز تا پایان فصل بازیهای زیادی باقی مانده و می توانیم با کسب تمامی امتیازات، این شانس را از آن خود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: اگر کادر فنی صلاح بداند و من به میدان بروم تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم بهترین بازی خود را در دربی انجام دهم. همه بازیکنان استقلال آماده هستند تا بتوانند ارائه گر یک بازی خوب بوده و دل هواداران را شاد کنند.