شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#نخست وزیر

واکنش نتانیاهو به آشوب‌های اخیر در فلسطین اشغالی


واکنش نتانیاهو به آشوب‌های اخیر در فلسطین اشغالی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آشوب‌های اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال التهابات اخیر در اراضی اشغالی و آشفتگی اوضاع داخلی صهیونیست‌ها اعلام کرد، اقدامات خشونت‌آمیز و شورش در شهرها غیرقابل تحمل است و ما آن را نمی‌پذیریم.

نتانیاهو افزود، ما در چندین جبهه درگیر هستیم و به طور فزاینده‌ای به آنها پاسخ می‌دهیم.

وی همچنین گفت، من برای پایان دادن به هرج و مرج به شهر عکا می‌روم و در صورت لزوم با استفاده از نیروها، نظم را برقرار خواهیم کرد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین هم شامگاه سه شنبه شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینی‌ها و عرب‌های ساکن آنجا در مقابل صهیونیست‌ها بود.

منابع خبری از درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست‌ها در چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط، کفر قرع، عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم خبر دادند.

در همین راستا، شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که کنترل این شهر کاملاً از دست خارج شده و خیابان‌های شهر به عرصه جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

همچنین در ام الفحم هم درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها روی داد. فلسطینی‌ها در این منطقه تظاهرات گسترده‌ای را علیه تجاوز اسرائیل به غزه برگزار کردند.

در بخش قدیمی قدس نیز درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها روی داد که در پی آن چند فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/