شهر خبر

کنایه زیرپوستی مدافع ذوب آهن به بازیکنان استقلال پس از شکست این تیم در لیگ برتر

محمد قریشی : استقلال خیلی با اعتماد به نفس بازی کرد ولی ما پیروز شدیم

محمد قریشی : استقلال خیلی با اعتماد به نفس بازی کرد ولی ما پیروز شدیم

پس از اینکه ذوب آهن توانست در ورزشگاه آزادی استقلال تهران را شکست دهد، محمد قریشی درباره این بازی مدعی شد که آبی ها با اعتماد به نفس مقابل ذوب ظاهر شدند، اما بازی خوب تیم اصفهانی در خط دفاع و دروازه باعث پیروزی این تیم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع ذوب آهن بعد از ۴ ماه مصدومیت و دوری از میادین در نهایت در دیدار حساس با استقلال توانست تیمش را همراهی کند و یکی از نکات جالب مسابقه تقابل او با مهدی قایدی بود.

ذوب آهن اصفهان موفق شد در ورزشگاه آزادی با پیروزی ۲ بر صفر  استقلال را از پیش رو بردارد تا کمی از شرایط فشار در پایین جدول رها شود. محمد قریشی درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت:

با توجه به وقفه ۲۵ روزه که در لیگ افتاده بود ما اردویی برپا کردیم و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم. با تلاش بچه‌ها و تدارکات کادرفنی موفق شدیم ۳ امتیاز خیلی خوب بگیریم و شوک خیلی مثبتی برای ادامه راه به تیم وارد شد.

او در ادامه با اشاره به شرایط استقلال اضافه کرد:

تیم استقلال از آسیا برگشته و به عنوان تیم اول هم صعود کرده بود و خیلی با اعتماد به نفس جلو آمد و نمایشش باکیفیت بود ولی ما موفق شدیم دو گل به آنها بزنیم و همچنین دروازه مان را با درخشش بچه ها و آقا شهاب بسته نگه داشتیم و به طرفدارن ذوب‌آهن تبریک می گویم. انشالله این برد ادامه دار باشد.

این مدافع که بازیکن سابق تراکتور در نیم فصل اول بود و مدتی به خاطر مصدومیت از میادین دور شد در این خصوص عنوان کرد:

مصدومیت من کلا قرار بود ۲۰ روز باشد اما مدام تلاش می کردم که به بازی‌ها برسم؛ همین موضوع باعث شد که مصدومیت من طولانی تر شود و در نهایت هم به جراحی ختم شد، ولی خدا را شکر که الان سالم هستم و می توانم به تیم کمک کنم.

قریشی زمانی در خونه به خونه بابل به میدان می رفت و مرحوم نادر دست نشان به آن تیم رفت و مورد اعتماد او قرار گرفت و بازی کرد. در همان مقطع در دیدار با ایران جوان بوشهر با مهدی قایدی که تازه نامش بر سر زبان ها افتاده بود، تقابل جذابی داشتند که قایدی موفق شد دو دفعه دروازه خونه‌به‌خونه را باز کند. قریشی که چند سال بعد دوباره در مقابل قایدی به میدان رفت، در مورد این ماجراها بیان کرد:

در هر حال من تا آخر عمر خودم را مدیون مرحوم نادر دست‌نشان می دانم؛ زیرا زمانی که جوانتر بودم به من اعتماد کرد و بازی داد و حتی در آن دیدار دو گل هم دریافت کردیم که هر دو آن ها را قایدی به ثمر رساند ولی باز هم از من دلجویی کرد ولی این بار من بودم که در بازی با استقلال توانستم مهدی قایدی را مهار کنم و در نهایت هم دروازه تیم مان را بسته نگه داشتیم.

وی در مورد تقابل با گل‌گهر سیرجان در بازی پیش رو نظرش را اینگونه بیان کرد:

ما ۴ بازی سنگین و پشت سر هم داریم. گل گهر یک مربی بسیار قوی دارد و بازیکنان این تیم نیز بسیار با کیفیت هستند. شرایط جدولی ما هم به نوعی است که به هیچ چیزی جز بردن فکر نمی کنیم و تمام تلاشمان را می کنیم در این دیدار سه امتیاز را بگیریم.

مدافع سبزپوشان اصفهان در مورد دیدار با استقلال در جام حذفی گفت:

به هر حال این موضوع جالبی است که ما باید کمتر از ده روز دوباره با استقلال و این بار در جام حذفی بازی کنیم و تمرکز ما بیشتر روی بازی با گل گهر است که انشالله بعد از این دیدار آماده بازی با استقلال می شویم.

قریشی در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا می تواند خودش را به ترکیب تیم پس از حضور مربی جدید تحمیل کند، توضیح داد:

در ابتدا از کادر فنی قبلی تشکر می کنم. آقا رحمان در حد توان تلاش کرد که به تیم کمک کند ولی در فوتبال بالا پایین های زیادی دارد و بعد از رفتن او آقای حسینی آمد که یکی از فنی ترین مربی های لیگ است و من هم ۴ ماهی دور بودم ولی با راهنمایی های آقا مجتبی توانستم دوباره برگردم و بازی کنم و این نکته مثبتی است که توانستم در بازی با  استقلال به تیم کمک کنم. این تصمیم سرمربی است که بازیکن فیکس بازی کند یا به عنوان یار تعویضی به زمین بیاید. ما به نظرات کادرفنی احترام می گذاریم و همه تلاش می‌کنیم و این که امیدواریم ذوب آهن به جایگاه واقعی اش برسد.