شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رسانه‌ها

حمایت یک معلم سعودی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان


حمایت یک معلم سعودی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان

درحالی که جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان با شدت دنبال می‌شود، یک معلم مشهور سعودی با اظهارات ضد فلسطینی خود جنجالی را در رسانه‌ها ایجاد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الواقع السعودی ،«فهد سال»، معلم مشهور سعودی در یوتیوب پس از اظهار نظر در خصوص وقایع قدس و غزه در سایت‌های اجتماعی جنجالی را به پا کرد.

فهد سال در یکی از حساب‌ کاربری خود در ویدیویی ادعا کرد: ده‌ها هزار نفر به دلیل درگیری و اختلاف نظر در خصوص مسئله فلسطین جان خود را از دست داده‌اند.آیا این بی عدالتی در کشورها کمتر از بی عدالتی در فلسطین نیست؟

فهد در ادامه سخنان واهی خود گفت: من فکر می‌کنم صحبت کردن در خصوص مساله فلسطین یک نوع بی عدالتی است و عدم درک بسیاری درمورد تاریخ آن‌ها از هزاران سال پیش و استفاده برخی از فلسطینیان برای بهبود چهره خود در سانه‌های اجتماعی بسیار شرم‌آور است.

فهد برای متقاعد کردن پیروان مساله فلسطین مدعی شد: صحبت من درخصوص پروند‌ه سوء استفاده برخی از مسئله فلسطین در راستای منافع شخصی خودشان است. شرم بر شما باد.ایا ظلم کردن به فلسطینیان با ظلم کردن به دیگران در کره زمین متفاوت است و آیا روح یک مسلمان با مسیحی تفاوت دارد؟

وی گفت: آیا اختلافات و درگیری‌ها فقط در فلسطین است و آیا در افریقا و آسیا ملت مظلوم و بی‌گناهی نیست؟ تنها چرا با فلسطینیان همبستگی دارید آیا شما تاریخ آن‌ها را نخوانده‌اید و درک نکرده‌اید؟

السال افزود: او هنوز هم به فلسطین کمک می‌کند و هنوز با آن‌ها همبستگی دارد ، اما با هر انسانی در این کره زمین نیز مورد ظلم واقع می‌شود ، حتی اگر او اسرائیلی باشد، نیز همبستگی دارد.

صحبت این معلم سعودی جنجال گسترده‌ای را در رسانه‌ها ایجاد کرد و برخی از کاربران توییتری به سخنان این شخص واکنش نشان دادند.

در همین راستا یکی از کاربران آخرین ویدیو جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه قدس و غزه را منتشر کرد و نوشت: آنچه باید مورد مطالعه قرار بگیرد تاریخ جنایت‌های رژیم اسرائیل است تا بتوانید در کنار ملت مظلوم فلسطین بایستید و از آن‌ها حمایت کنید تا حقوق آن‌ها نقض نشود.

یک فعال سعودی مسئله فلسطین را مختصر برای فهد السال توضیح داد و گفت بسیار مهم است که ذهن بشر بسیاری از چیزها را درک کند و بسنجد و سپس ارائه دهد. مهمترین چیز این است که شما تاریخ فلسطین را به عنوان یه فرد عرب نمی‌دانی و ذهن و فکر شما بیمار است و اگر دوست دارید همه چیز را براساس فکر بیمارتان توضیح دهید بهتر است که ساکت بمانید.

یکی دیگر از کاربران نوشت این معلم سعودی با این اظهارات شرم‌‌‌آورش به دنبال شهرت است و تلاش می‌کند نظر ملتی را که او را فراموش کرده‌اند، جلب کند.

فهد السال تنها فرد سعودی نیست که به مسئله فلسطین حمله کرده؛بلکه پیش از او نیز «عبدالرحمن المطیری» با ساخت کلیپ‌هایی خواستار حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی شد و آمادگی خود را برای اهدای پول به ارتش اسرائیل برای مقابله با جنبش حماس اعلام کرد.

انتهای پیام/