شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنزین#آتش سوزی

شرایط عسقلان بعد از اصابت موشک به مرکز ذخیره سازی بنزین وخیم است


شرایط عسقلان بعد از اصابت موشک به مرکز ذخیره سازی بنزین وخیم است

گرچه تکاپوی نیروهای آتش نشانی اسرائیلی بعد از حدود ۲۴ ساعت آتش سوزی در یکی از تانکرهای ذخیره سازی بنزین را خاموش کرد اما صهیونیستهای ساکن عسقلان علاوه بر وحشت موشک‌ها باید شرایط بد هوا را هم تحمل کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی خبر دادند: دود ناشی از آتش سوزی بسیار گسترده‌ در مراکز ذخیره سازی بنزین در منطقه صنعتی عسقلان که به آسمان برخاسته،  باعث شد مسئولین بهداشتی و درمانی اسرائیل به تمامی ساکنان عسقلان ، زاکیم و الکرمیه هشدار دهند به دلیل شرایط بسیار بد و ناسالم هوا حتی الامکان از خانه خارج نشوند.

به نوشته رسانه‌های عبری زبان، یک موشک شلیک شده توسط گروه‌های مقاومت فلسطین دیروز مستقیما به یکی از تانکرهای ذخیره بنزین در عسقلان اصابت کرده و آتش سوزی مهیبی را در آن به وجود آورد.

 

 پایگاه اطلاع رسانی کالکاسیت هم در گزارشی در این رابطه نوشت این آتش سوزی برای ساعت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد تا آنکه صبح امروز نیروهای آتش نشانی موفق به خاموش کردن آن شدند.

با این حال «هارون رابینوویچ»، خبرنگار اسرائیلی با انتشار  فیلمی از این آتش سوزی نوشت: این وضعیت صبح امروز است که منبع ذخیره سوخت عسقلان پس از اصابت موشک از غزه دچار حریق شد که، کارشناسان می‌گویند، خاموش کردن و مهار آتش آن چند روز زمان می برد.

به نوشته این پایگاه عبری زبان، مسئولین منطقه بسیار خوش شانس بودند که موشک به تانکرهای کوچک موجود در این مخزن اصابت کرده و آتش سوزی به تانکرهای بزرگتر سرایت نکرده است.

با این حال گزارش‌های میدانی رسانه‌های صهیونیست نشان می‌دهد ، دود ناشی از این آتش سوزی بسیاری از مهاجران صهیونیست ساکن مناطق نزدیک را دچار مشکلات تنفسی کرده است.

انتهای پیام/