شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سازمان ملل#آتش#آتش بس#قدس

به رغم هشدارهای مکرر؛

رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش بس را رد کرد

رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش بس را رد کرد

رژیم اشغالگر قدس به رغم هشدار نماینده سازمان ملل، پیشنها این نهاد را برای برقراری آتش بس رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، خبرها حاکی از لجاجت رژیم صهیونیستی و امتناع از پذیرش درخواست ملل برای برقراری آتش بس در نوارغزه است.

این در حالی است که «تور وینسلند» نماینده ویژه سازمان ملل در امور صلح در غرب آسیا (خاورمیانه) در پیامی توئیتری به رژیم صهیونیستی هشدار داد که با ادامه بمباران هوایی نوارغزه، به سمت جنگی تمام عیار پیش می‌رود.

یک منبع فلسطینی نیز به وبگاه عرب ۴۸ گفته است که جنبش حماس هم با توجه به عدم موافقت رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس، خواسته سازمان ملل را بی پاسخ گذاشته است.

مقاومت فلسطین از روز دوشنبه بعد از آنکه تل آویو هشدارها مبنی بر لزوم توقف تعرض به فلسطینی‌های ساکن قدس اشغالی و مسجدالاقصی را نادیده گرفت، در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، حملات موشکی خود علیه این رژیم را آغاز کرد.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ نفر رسیده که در میان آنها ۱۲ کودک و سه زن وجود دارند. تعداد مجروحان نیز ۲۳۳ نفر گزارش می‌شود.

این در حالی است که طی سه روز گذشته، حدود هزار موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده و حداقل پنج صهیونیست در این حملات به هلاکت رسیده‌اند.