شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دربی

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با خبرورزشی:

مشت جنجالی پرویز برومند مانع حضورم در دربی شد!

مهاجم سابق استقلال گفت: استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد مشروط به آنکه فرصت ها را از دست ندهد.

مشت جنجالی پرویز برومند مانع حضورم در دربی شد!

خبرورزشی - بهمن طهماسبی مهاجم سابق استقلال شکست آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن را غیر مرتبط با پیش رو بودن بازی دربی نمی داند و معتقد است استقلال به رغم این شکست همچنان شانس قهرمان شدن دارد. متن گفت و گوی خبرورزشی با بهمن طهماسبی در زیر آمده است:

استقلال با باخت مقابل ذوب‌آهن به استقبال دربی می رود از تبعات این باخت بر دربی بگویید.

همانطور که می‌دانید بازی دربی متفاوت از تمامی بازیهای لیگ است و هر دو تیم تمام توان خود را برای این بازی خرج خواهند کرد چراکه می دانند این دیدار یکی از بازی‌های بزرگ لیگ است و فرقی نمی کند جایگاه استقلال یا پرسپولیس در کجای جدول بازی ها باشد. آنچه در این دیدار دارای اهمیت فراوان است با تمرکز بازی کردن بازیکنان است چون می دانند میلیون‌ها چشم این بازی را تماشا می کند و هواداران به دنبال پیروزی تیم محبوب خود در این دیدار سنتی هستند.

فرهاد مجیدی خستگی ناشی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را یکی از دلایل شکست مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد به نظرتان دیگر دلایل شکست استقلال چه بوده است؟

قطعاً خستگی بازیکنان بی تاثیر نبوده است اما به اعتقاد من این بازی تحت الشعاع بازی دربی قرار گرفته بود و بازیکنان آن طور که شایسته بود خود را با آب و آتش نزدند و در واقع خود را برای بازی دربی نگه داشته بودند که در نهایت متاسفانه با باخت آبی پوشان همراه شد.

خط حمله استقلال به رغم نمایش خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا اما مقابل ذوب آهن کم فروغ ظاهر شد دلیل این اتفاق را چه می دانید؟

به نظر من فارغ از بحث خستگی، بازیکنان خط حمله استقلال در این بازی تمرکز لازم را نداشته و شاید بیشتر حواس و نگاهشان به بازی دربی بود.

غیبت فراز کمالوند در این دیدار و همچنین بازی روز جمعه را چطور ارزیابی می کنید؟

خب قطعا آقای کمالوند از مربیان خوب فوتبال ما هستند اما به نظر من آنچه که باعث شکست مقابل ذوب‌آهن شد تاثیرات دربی بود. امیدوارم بازیکنان برای بازی دربی به شرایط خوب گذشته خود برگردند تا ضمن پیروزی در دربی در ادامه راه نیز شرایط را برای موفقیت استقلال مهیا کنند.

 فکر می کنید دربی روز جمعه چطور از آب درآید؟

من فکر می کنم یکی از تماشایی ترین دربی ها را شاهد خواهیم بود چرا که با توجه به نمایش قابل تحسین دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا امید آن می رود که بازیکنان دو تیم بازی تماشاگر پسند از خود به نمایش بگذارند.

خاطره خاصی از بازی‌های دربی در ذهنتان هست؟

بی شک خاطره ماندگار من از دربی مربوط به همان بازی معروف و پرحاشیه ای است که پرویز برومند با مشت به صورت پایان رافت کوبید. در آن لحظات من به‌عنوان تعویض سوم تیم در کنار خط بودم که آن اتفاقات رخ داد و پرویز برومند از بازی اخراج شد و کادر فنی به جای من مسعود قاسمی را وارد زمین کرد تا جایگزین سنگربان اخراج شده تیم باشد و این چنین شد که من آن دربی معروف را از دست دادم.

شانسی برای قهرمانی استقلال متصور هستید؟

استقلال هنوز هم شانس قهرمانی دارد مشروط به آنکه فرصت ها را از دست ندهد بی‌شک چنانچه آبی پوشان مقابل ذوب‌آهن به پیروزی می‌رسیدند می توانستند فاصله خود را با سایر مدعیان کمتر کرده و همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند اما باید در ادامه راه فرصت ها را به راحتی از دست ندهند تا شانسی برای قهرمانی داشته باشند.