شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

بوسکتس: مقابل لوانته مرتکب اشتباهات زیادی شدیم/ لیگ علیه ما شده است


بوسکتس: مقابل لوانته مرتکب اشتباهات زیادی شدیم/ لیگ علیه ما شده است

هافبک تیم فوتبال بارسلونا شانس این تیم برای قهرمانی در لالیگا را با وجود تساوی شب گذشته مقابل لوانته بسیار ضعیف می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو بوسکتس در پی تساوی 3-3 بامداد امروز (چهارشنبه) بارسلونا در خانه لوانته در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا که امیدهای این تیم برای قهرمانی را کمرنگ‌تر کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: لیگ علیه ما شده است. حالا گزینه‌های کمی برای‌مان باقی مانده و سرنوشت‌مان بستگی به نتایجی دارد که رقبای‌مان کسب می‌کنند، اما حقیقت این است که امتیازهای کمی برای گرفتن باقی مانده است.

وی افزود: مقصر این وضعیت ما بودیم. در بازی‌های اخیر امتیازهای زیادی از دست دادیم. ما اینجا را با احساسی بد ترک می‌کنیم چون لحظات بدی را تجربه کردیم. می‌خواستیم با پیروزی در این دیدار به رقبای‌مان فشار بیاوریم که نشد. ما بازی را عالی شروع کردیم و با دو گلی که به ثمر رساندیم، نسبت به حریف برتری پیدا کردیم، اما در ادامه اتفاقی که در بیشتر فصل جاری رخ داد، تکرار شد و ما مرتکب اشتباهات زیادی شدیم و لوانته هم خیلی زود به گل‌های تساوی رسید.

بارسلونا با این نتیجه 76 امتیازی و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 75 امتیازی به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد، این در حالی است که اتلتیکومادرید با یک بازی کمتر همچنان با 77 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/