شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

کومان: با این تساوی کارمان برای قهرمانی دشوار شد/ ضدحملات دمبله ویرانگر بود


کومان: با این تساوی کارمان برای قهرمانی دشوار شد/ ضدحملات دمبله ویرانگر بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد با تساوی شب گذشته شاگردانش مقابل لوانته، امیدهای قهرمانی تیمش تقریباً از بین رفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان که شاگردانش بامداد امروز (چهارشنبه) در هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا در خانه لوانته به تساوی 3-3 بسنده کردند تا قهرمانی در این رقابت‌ها را به تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکومادرید تعارف بزنند، پس از این بازی گفت: مربیان همیشه مورد سؤال قرار می‌گیرند، اما درک می‌کنم که پس از چنین عملکردی در نیمه دوم ، سؤالاتی برای پرسیدن وجود داد. ما ناراحت و متعجب بابت اتفاقات این بازی هستیم. باید این بازی را به فراموشی بسپاریم و خودمان را برای فصل بعد آماده کنیم.

وی افزود: به عنوان مربی شما همیشه مسئول هستید. ما بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم که عملکردمان در خط دفاعی بهبود یابد و از قدرت‌مان کاسته نشود. ما امیدوار بودیم و ابتدا 2 بر صفر در نتیجه پیش بودیم و انتظار ندارید که در چنین شرایطی تن به تساوی بدهید.

سرمربی هلندی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: هدف ما این بود که سه بازی پایانی‌مان را ببریم و امیدوار باشیم که دیگر رقبای‌مان (اتلتیکو و رئال) هم امتیاز دهند، اما حالا با این تساوی کارمان دشوار شد. بازی‌ها 90 دقیقه هستند و ما این فصل بازی‌های زیادی را در نیمه دوم واگذار کردیم.

کومان تصریح کرد: لوانته مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد و در مقابل ما هم عالی دفاع نکردیم. کسب چنین نتیجه‌ای خیلی ناامیدکننده است. درک اینکه چه اتفاقی در این بازی افتاد، واقعاً دشوار است. توضیح دادن در این خصوص دشوار است.

وی همچنین در تمجید از بال فرانسوی خود که در این دیدار در کنار کارهای دفاعی، یک گل به ثمر رساند و یک پاس‌گل هم ساخت، گفت: دمبله خطرات زیادی از جناح خود برای لوانته به وجود آورد و در کارهای دفاعی هم خیلی خوب کار کرد. ضدحملات عثمان ویرانگر بود.

با این نتیجه و در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها، بارسلونا با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید، 76 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. اتلتیکومادرید 77 امتیازی هم با یک بازی کمتر نسبت به کاتالان‌ها همچنان صدرنشین است.

انتهای پیام/