شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بمباران#منابع

تحولات فلسطین؛

هلاکت ۵ صهیونیست در حملات مقاومت/ بمباران گسترده «جبالیا»

هلاکت ۵ صهیونیست در حملات مقاومت/ بمباران گسترده «جبالیا»

منابع رسانه ای اعلام کردند شمار صهیونیستهایی که در حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند به ۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه ای اعلام کردند شمار صهیونیستهایی که در حملات موشکی مقاومت به اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند به ۵ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، این درحالی است که رژیم صهیونیستی تلاش می کند اخبار مربوط به خسارت های مادی و انسانی خود در جریان حملات موشکی گسترده مقاومت را پنهان کند.

از سوی دیگر، جنگنده های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات گسترده خود به نوار غزه، منطقه جبالیا را به شدت بمباران کردند. به دنبال این حملات وحشیانه ۱۴ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

در همین حال، منابع محلی از شهادت جوانی فلسطینی در اردوگاه الفوار در جنوب الخلیل به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست خبر دادند. ۲ نفر دیگر نیز در این منطقه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که در حمله بامداد امروز به تل آویو و فرودگاه بن‌گوریون برای اولین بار از موشک‌های SH۸۵ استفاده کرده است. گردان‌های قسام تهدید کرد که اگر دشمن صهیونیستی دست از حماقت‌هایش برندارد و مجدداً برج‌های مسکونی را در غزه بمباران کند، ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که گروه‌های مقاومت در کمتر از ۲۰ دقیقه ۳۵۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.