شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فضای مجازی

ماسک متفاوت زنی در مراسم عروسی جنجالی شد / عکس

تزیین ماسک با جواهر توسط زن هندی در مراسم عروسی به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شد.

ماسک متفاوت زنی در مراسم عروسی جنجالی شد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، این روزها هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. آمار بالای مبتلایان و قربانیان نشان از وخامت جدی وضعیت کرونا در این کشور دارای جمعیت میلیاردی دارد.

در حالی که پس از شیوع کرونا هزاران جشن عروسی در این کشور لغو شده و پسران و دختران جوان آن را به زمانی مناسب‌تر موکول کرده اند برگزاری یک جشن عروسی که در آن یکی از مهمانان به شکلی عجیب جواهراتش را در معرض نمایش قرار داد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

این زن در حالی که در این جشن عروسی از ماسک استفاده کرده بود مقداری از جواهراتش را نیز از ماسک خود آویزان کرد. در تصویری که در فضای مجازی منتشر شده این زن در حالی که یک ماسک سفید روی صورتش قرار داده، مقداری از طلا و جواهراتش نیز از روی ماسک آویزان شده است.

«دیپانشو کابرا»، یک فعال توئیتر در هند این عکس را در تاریخ ۷ می‌در صفحه خود منتشر کرد. او در شرح این تصویر نوشت: «این زن نه تنها از ماسک خود استفاده کرد، بلکه از تکنیک جدیدی نیز استفاده کرد تا جواهراتش را نشان دهد. جواهرات آویزان در کنار بینی.»

انتشار این تصویر در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و با واکنش طنز آن‌ها همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «صحنه‌ای که فقط در هندوستان آن را مشاهده خواهید کرد.»

ماسک متفاوت زنی در مراسم عروسی جنجالی شد / عکس