شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پرسپولیسی

قاتل استقلال این بار ستاره پرسپولیسی را قربانی کرد ؛ ماشین گلزنی به نام اولونگا !

گلزنی مایکل اولونگا در امیر کاپ قطر مقابل تیم شجاع خلیل زاده و الریان

در دیدتر دو شب پیش الریان و الدحیل که الریان دو بر یک پیروز شد ، مایکل اولونگا مهاجم تیم الدحیل تک گل تیمش را زد و شش گله شد تا در صدر جدول گلزنان این جام قرار بگیرد.

در دیدار دو شب پیش الریان و الدحیل که الریان دو بر یک پیروز شد ، مایکل اولونگا مهاجم تیم الدحیل تک گل تیمش را وارد دروازاه تیم شجاع خلیل زاده کرد و شش گله شد تا در صدر جدول گلزنان این جام قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر، الریان در استادیوم جاسم بن حمد دست به کار بزرگی زد و الدحیل را با تمام ستاره هایش از پیش رو برداشت و موفق شد به دیدار فینال این رقابت ها راه یابد.

در این مسابقه که شاگردان شجاع با ۲ گل از حریف پیش افتاده بودند، ضربه خالد محمد در دهانه دروازه با ضربه سر اولونگا وارد دروازه شد و اختلاف به حداقل رسید اما بازی در نهایت با برتری الریان به پایان رسید تا آنها با صعود به دیدار فینال، حریف السد شوند.

اولونگا با گلی که وارد دروازه یاران شجاع کرد، توانست شمار گل هایش را در این رقابت ها به عدد ۵ برساند. این مهاجم زهردار و کنیایی، در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل الاهلی که با برتری ۶ بر صفر الدحیل به پایان رسید، موفق به ثبت هت تریک شد و در بازی دور یک چهارم نهایی نیز در جریان پیروزی برابر الشمال یک گل به ثمر رسانده بود.

او شب گذشته با باز کردن دروازه الریان تعداد گل هایش را به عدد ۵ رساند و از بغداد بونجاح و یوسف عبدالرزاق دو بازیکن السد عبور کرد که در این تورنمنت ۳ گل وارد دروازه رقبا کرده اند. البته این دو بازیکن به دلیل حضور السد در بازی فینال، شانس افزایش تعداد گل هایشان را دارند.

اولونگا که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان آقای گلی را فعلا در اختیار دارد، او در بازی با استقلال درخشان ظاهر شد. البته با توجه به حذف الدحیل از رقابت های ACL احتمال می رود عنوان آقای گلی این بازیکن از دست برود. او در لیگ قهرمانان آسیا ۹ گله است.