شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#آتش#حماس#سه شنبه

اسماعیل هنیه:

در نبرد قدس به پیروزی دست یافتیم / اسرائیل با آتش بازی نکند

در نبرد قدس به پیروزی دست یافتیم / اسرائیل با آتش بازی نکند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شامگاه سه شنبه در سخنانی گفت که فلسطینی ها در دفاع از قدس به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی گفت: ما در مقابل فصل جدیدی از مراحل رویارویی با دشمن قرار داریم و در نبرد قدس به پیروزی دست یافتیم.

«اسماعیل هنیه» گفت: ملت ما در نبرد قدس پیروز شد و با دفاع در باب العامود، اشغالگران را وادار به برچیدن موانع کرد.

وی افزود: ملت ما ثابت کرد که قدس عنوان و محور رویارویی است. غزه به ندای قدس لبیک گفت و چطور می توانست در مورد قدس و مسجدالاقصی درنگ کند.

هنیه ادامه داد: قدس در قلب غزه و غزه در قلب قدس است و این چیزی است که دست برتر مقاومت آن را گفت. توازن جدید قدرت از قدس و الاقصی آغاز شده است. به ملت های عربی و اسلامی که از تحولات الاقصی خروشیدند، درود می فرستم. به کشورهایی که از ملت فلسطین و قدس و الاقصی حمایت کردند، درود می فرستم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: با بسیاری از مقامات تماس گرفتم و به آنها ابلاغ کردم که ما از قدس و مقاومت دست نخواهیم کشید. ما هرگز عقب نخواهیم نشست و قدس روح و عقل و وجدان است و بدون آن چیزی وجود ندارد.

هنیه تاکید کرد: کسی نمی تواند حق بازگشت فلسطینی ها به سرزمینشان را از بین ببرد و یا در این زمینه کوتا بیاید.

وی تصریح کرد: مسئولیت کامل تحولات جاری برعهده دشمن است. آنچه ما انجام دادیم پیامی به اشغالگران است مبنی بر اینکه تعدی به قدس کافی است و با آتش بازی نکنید.

هنیه خطاب به اسرائیلی ها گفت: با آتش بازی نکنید. مقاومت برای تمام گزینه ها از جمله تشدید تنش ها یا آرام سازی آمادگی دارد. باید برای لبیک به ندای ملت فلسطین که خواستار توقف هماهنگی های امنیتی با رژیم اشغالگر است، متحد شویم. معادله جدید قدرت از قدس و الاقصی آغاز شده است.