شهر خبر

از آتش زدن کنسولگری ایران در کربلا تا چشم انتظاری برای فیش حقوقی مستمری بگیران

کدخبر: 411512
اقتصاد نیوز : خبر صدور فیش مستمری بگیران تامین اجتماعی، طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات سایپا و آتش زدن کنسولگری ایران در کربلا در لیست اخبار پربازدید قرار گرفتند.

به گزارش اقتصادنیوز، بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار صدور فیش مستمری اردیبهشت ماه خود هستند. طبق عرف اداری، فیش مستمری‌ها ۱۹ و نهایت ۲۰‌ام هر ماه صادر می‌شود اما در صدور فیش اردیبهشت ماه تعویق به وجود آمده است و احتمالا صدور آنها به امروز و فردا موکول می‌شود. 

در حکم اردیبهشت ماه مستمری‌بگیران که فیش‌های بر مبنای آن صادر می‌شود، چند آیتم شامل ۷۵ درصد تفاوت مبلغ متناسب‌سازی، مزایای ثابت و افزایش‌های آن بر مبنای متناسب‌سازی، افزایش سالیانه مستمری (مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی) به چشم می‌خورد.

چشم انتظاری مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برای فیش حقوقی اردیبهشت ماه باعث شدتا این‌خبر در میان مردم مورد استقبال واقع شود و این خبر یکی از اخباری باشد که بیشترین جستجو را به خود اختصاص دهد.

همچنین گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات خود را به مناسبت عید سعید فطر از دیروز به مدت ۳ روز آغاز کرد.‌در این پیش‌فروش یک‌ساله پنج خودروی شاهین، کوییک‌اس، کوییک‌آر، ساینا اس و کوییک دنده‌ای  به مناسبت عید سعید فطر قرار دارند.

بر این اساس، متقاضیان فرصت دارند از امروز به مدت سه روز و ۲۴ ساعته به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند و عملیات پیش‌ثبت‌نام را انجام دهند.تحویل پنج خودروی یاد شده برای عید سعید فطر، در نیمه دوم امسال خواهد بود.

خبر آتش سوزی دیوار کنسولگری ایران در کربلا هم یکی دیگر از اخباری بود که خیلی سریع در لیست اخبار پربازدید قرار گرفت. منابع خبری از آتش زدن دیوار کنسولگری ایران در  کربلا خبر دادند وپایگاه خبری صابرین نیوز خبر داد که نیروهای امنیتی در کربلا، به مقابله با آشوبگران پرداخته و تعدادی از دو طرف نیز مجروح شده‌اند.مردم با رصد کردن این خبر به دنبال جزئیات و علل و عوامل این رویداد بودند.

همچنین در میان اخبار ورزشی هم خبر خلاصه بازی پیکان و تراکتور، شوت پورقاز به پرسپولیس،عناوین روزنامه های ورزشی امروز، خلاصه بازی منچستر یونایتد استون ویلا، حواشی بازی پرسپولیس سپاهان نیز در فهرست پربازدید ترین ها قرار گرفتند.