شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان

فریادهان احسان بر سر سروش در نقش جهان؛  / روز خاص کاپیتان سپاهان مقابل پرسپولیس (عکس)

احسان حاج صفی روز خوبی را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان پشت سر نگذاشت و در دقیقه ۷۵ جای خودش را به یاسین سلمانی جوان داد.

پرسپولیس تا پیش از اینکه گل برتری را مقابل سپاهان با ضربه عیسی آل کثیر ثبت کند، نمایش بسیار خوبی داشت و توانسته بود تیم میزبان را تحت تاثیر بازی خوب خودش قرار دهد. بخشی از این برتری به دلیل حاکمیت پرسپولیسی ها در میانه میدان ایجاد شده بود؛ جایی که کمال کامیابی نیا در کنار بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی، مهدی ترابی و احسان پهلوان که با دو مدافع کناری تیم و همینطور دو مهاجم تیم کارهای ترکیبی انجام می دادند، توانسته بودند مرکز زمین را از محمد کریمی، احسان حاج صفی و سروش رفیعی بگیرند.

 

 

 

-


احسان حاج صفی و مهدی ترابی دو مهره ای بودند که از آنها پیش از بازی به عنوان مهره های کلیدی بازی نام برده می‌شد؛ بازیکنانی که می توانند نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار بدهند، اما در حالی که ستاره پرسپولیس روز بسیار خوبی را در ورزشگاه نقش جهان پشت سر گذاشت و خطری همیشگی در سمت راست خط دفاعی طلایی پوشان بود، از احسان حاج صفی به جز شوتی که در دقیقه 36 در موقعیت بسیار خوب زد و می توانست آن را با کمی دقت بیشتر به گل اول بازی تبدیل کند، چیزی ندیدم.


با تمام این‌ها تصور اینکه احسان یکی از تعویض های محرم باشد، پیش بینی خیلی سختی بود و این بازیکن در دقیقه 73 همزمان با ورود مرتضی منصوری به جای دانیال که او هم روز خوبی نداشت، جای خود را به یاسین سلمانی جوان داد. پس از این تعویض ها روند سپاهان کمی بهتر شد و در ادامه حضور جلال علی محمدی کارساز شد و این بازیکن توانست پایه گذار گلی باشد که در محوطه جریمه به کی روش رساند و مهاجم برزیلی هم با یک کنترل سینه، زمینه را برای شوت محمد محبی فراهم کرد تا نتیجه تساوی در بازی حاکم شود.

 

 

 


یکی از نکات جالب توجه و حاشیه ای این مسابقه هم زمانی رقم خورد که احسان حاج صفی برخلاف چیزی که از او در ذهن داریم، از روی نیمکت نمایش تیمش را نظاره می کرد و در شرایطی که سپاهان تلاش زیادی برای زدن گل داشت، مصدومیت بازیکن پرسپولیس سبب شد تا سروش رفیعی قید طراحی حمله را بزند و در حالی که تیمش موقعیت خوبی برای این کار داشت، توپ را به اوت زد؛ پس از این بود که کاپیتان طلایی پوشان احسان حاج صفی که از روی نیمکت بلند شده بود و با کاور سفیدرنگ در کنار خط دیده می شد، دو سه قدمی هم به زمین وارد شد و با فریادهای خود نسبت به سروش رفیعی و تصمیمی که گرفته انتقاد کرد. 

 

 

 


احسان تا پیش از مصاف با پرسپولیس در 4 دیداری که برای سپاهان به میدان رفته بود، 2 بار پاس گل به نامش ثبت شده و یکبار هم با ضربه ای زیبا و قدرتمند، دروازه نساجی را باز کرده است. او اما در دیدار برابر پرسپولیس هم مانند دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نتوانست به تیمش برای کسب سه امتیاز مسابقه کمک کند، ولی همچنان رقابت میان پرسپولیس و سپاهان به شکل کاملا نزدیک ادامه دار است و نمایش کاپیتان سپاهان در ادامه فصل تاثیر زیادی در رتبه انتهایی فصل طلایی پوشان شهر اصفهان در مسیر ششمین قهرمانی خواهد داشت.