شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#گفتگو#خبرنگار#قدس

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: عمق رژیم صهیونیستی زیر ضربات مقاومت است/ مصاحبه اختصاصی


جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: عمق رژیم صهیونیستی زیر ضربات مقاومت است/ مصاحبه اختصاصی

یکی از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم تاکید کرد که عمق رژیم صهیونسیتی زیر ضربات مقاومت است.توقف جنایات در قدس کلید آرامش است.

«هانی الثوابته» از رهبران جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم تاکید کرد: ملت فلسطین در هر مکانی حامی و یاور قدس است و این پس از آن است که دنیا در قبال اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و آنچه نظامیان این رژیم و شهرک نشین علیه ملت ما در قدس روا داشتند، تماشاگر ماند.

الثوابته این سوال را مطرح کرد که« آیا ما باید منتظر می‌ماندیم تا دنیا از خواب  غفلت در قبال تحولات قدس بیدار شود یا با خون و جانمان برای حمایت از قدسی‌ها وارد عمل می‌شدیم؟»

وی بیان کرد: آنچه رخ داد این است که فلسطینی‌ها در هر مکانی دست به انتفاضه زدند تا این رژیم و طرح‌های آپارتایدی آنرا علیه ساکنان قدس، به شکست بکشانند. شهر قدس پایتخت همه آزادگان دنیاست و تنها به فلسطینی‌ها و اعراب مربوط نیست و پایتخت زمین و آسمان و پایتخت قلب‌های همه آزادگان دنیاست.

الثوابته از واکنش کشورهای عربی و منطقه‌ای در قبال تحولات قدس هم سخن گفت و اعلام کرد که نقش فعالی از سوی کشورهای اطراف مشاهده نشد.

 

الثوابته گفت: ما به این نبرد وارد شدیم پس از آنکه دریافتیم که نقش کشورهای عربی اطراف و جامعه جهانی در حد مناسب نیست و بسیار ناچیز و محکومیت‌های صرف و خجالت آور سبب توقف هجمه صهیونیست‌ها به قدس نخواهد شد.

وی درباره دوره کنونی از نبردی که مقاومت وارد آن شده است، هم بیان کرد: آنچه مقاومت وارد آن شده است در راستای تاکتیک‌هایی است که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت با اجماع فلسطینی آنرا مورد بررسی قرار داده است که دربردارنده پیام و ضربات مهلک به دشمن صهیونیست است.

الثوابته از هدف قرار گرفتن عمق رژیم صهیونیستی در این دور از درگیری سخن گفت و اعلام کرد: اشغاالگران قلب ملت فلسطین یعنی قدس را نشانه گرفته‌اند و از این رو همه شهرهای فلسطین اشغالی که در سرزمین ما ایجاد شده‌اند در متن درگیری هستند و مقاومت فلسطین می‌تواند که به عمق رژیم صهیونیستی در صورتی که به مقدساتش درازدستی شود، برسد.

وی درباره شروط مقاومت برای توقف این دور از درگیری هم تاکید کرد: توافق بر این است که همه اقدامات اشغالگران در قدس در وهله اول متوقف شود. رژیم صهیونیستی مسئول تعدی به ساکنان قدس و محله «الشیخ جراح» و بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی است.

الثوابته در پایان گفت: مقاومت درحال نبرد تمام عیار با اشغالگران است و ما می‌دانیم که اشغالگران در برابر ضربات مقاومت به زانو در می‌آیند و عقب خواهد نشست.

انتهای پیام/