شهر خبر

شاه محمود قریشی خبر داد؛

حمایت پاکستان از برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین

حمایت پاکستان از برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین

وزیر امور خارجه پاکستان از اعلام فراخوان به سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد برای برگزاری نشست فوق العاده درباره وضعیت کنونی فلسطین حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که اسلام آباد از فراخوان ترکیه به سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل متحد برای برگزاری نشست فوق العاده درباره وضعیت کنونی فلسطین حمایت می‌کند.

وزیر امور خارجه پاکستان در ادامه به گفتگوی تلفنی خود با مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه پیرامون شرایط دشوار فلسطین نیز اشاره کرد.

شاه محمود قریشی همچنین تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، کشته شدن کودکان و تخلیه اجباری فلسطینی‌ها از خانه هایشان غیرقابل قبول است.

قریشی در میان خبرنگاران در اسلام آباد حملات اسرائیل علیه مردم بی گناه و غیر مسلح فلسطین را به شدت محکوم کرد.

وی از جامعه بین‌المللی خواست تا برای جلوگیری از آزار و اذیت فلسطینیان تویط اسرائیل تلاش کنند.

به گزارش مهر، حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مسجد الاقصی از صبح روز گذشته شدت بیشتری یافت به طوری که طبق اعلام دوشنبه شب وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شمال این باریکه ۲۴ فلسطینی شهید و براساس تازه ترین گزارش هلال احمر فلسطین، ۷۱۴ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس زخمی شدند.