شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#بروز#منابع

موشک‌های مقاومت فلسطین زندگی میلیون‌ها صهیونیست را فلج کرد


موشک‌های مقاومت فلسطین زندگی میلیون‌ها صهیونیست را فلج کرد

منابع صهیونیستی از بروز مشکلات جدی در زندگی روزمره میلیون‌ها شهرک‌نشین در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین خبر می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین‌الیوم، به دنبال پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی امروز زندگی میلیونها شهرک‌نشین صهیونیست با مشکلات جدی مواجه شد. در همین راستا فعالیت مدارس این رژیم به حالت تعلیق درآمده و میلیون‌ها شهرک‌نشین از ترس موشک‌های مقاومت در پناهگاه هستند. علاوه بر آن حرکت قطارها میان شهرک‌های عسقلان و بئر السبع و نیز ایستگاه‌های سدیروت و نتیفوت واوفاکیم متوقف شده است.

به گزارش منابع صهیونیستی ارتش این رژیم صبح امروز اقدام به استقرار باتری‌های توپخانه‌ای در نوار غزه کرده است.

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دستور ستاد فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی فعالیت‌های آموزشی صهیونیست‌ها در مسافت چهل کیلومتری مرزهای نوار غزه به حالت تعلیق درآمده و این آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می شود.

وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیم میلیون دانش آموز اسرائیلی صبح امروز نتوانستند در کلاس درس حاضر شوند. همچنین مسابقات ورزشی که قرار بود امشب برگزار شود تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

همچنین به دنبال اقدامات اعتراض‌آمیزی که از شب گذشته در سر اراضی اشغالی صورت گرفت «امیر اوحانا» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و مقامات ارشد این رژیم تصمیم گرفتند 8 گردان از پلیس ذخیره مرزی را به منظور تقویت نیروهای پلیس رژیم اسرائیل و نیروهای گارد مرزی در سراسر فلسطین اشغالی به کار بگیرند.

مقاومت فلسطین امروز سه شنبه (21 ادریبهشت ماه) با شلیک دهها موشک دور جدید حملات موشکی خود به اراضی اشغالی را آغاز کرد.

رسانه‌ها گزارش دادند که مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به اراضی اشغالی با 20 راکت شهر عسقلان در اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، 26 اسرائیلی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

در همین راستا روزنامه اسرائیلی « یدیعوت أحرونوت» نوشت: موشک هایی که حماس به سمت قدس شلیک کرد، حقایق جدیدی را رقم زد که اسرائیل نمی تواند، آنها را تحمل کند و دارای پیامدهای آنی و فوری بر اتفاقات و حوادثی است که مناطق و محله های قدس و کرانه باختری و چه بسا مرزهای شمالی اسرائیل و افکار عمومی اعراب داخل با آن مواجه هستند و علامت‌‌های سوالی در قبال قدرت بازدارندگی نظامی اسرائیل ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/