شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوری#مهاجرت

واکنش داوری که بحث مهاجرت ناگهانی اش مطرح شد/ دیگر انگیزه ندارم!

واکنش داوری که بحث مهاجرت ناگهانی اش مطرح شد/ دیگر انگیزه ندارم!

داور بین‌المللی فوتسال شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد.

 محمود نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال که روز گذشته در صفحه مجازی خود، عکسی در فرودگاه امام خمینی (ره) و درج متنی با عبارت «و تمام شد، حلالم کنید» منتشر کرده بود، در گفتگو با خبرورزشی گفت: برداشت‌های متفاوت و اشتباهی از آخرین پستی که در فضای مجازی گذاشتم صورت گرفته و من تنها به خاطر به پایان رسیدن لیگ چنین چیزی را منتشر کردم. در تصویر مشخص است که لباس های فصل سرد به تن من هست و کسی ماسک ندارد؛ یعنی این عکس برای ماه ها پیش است و آن را از آرشیو تلفنم گذاشتم.

نصیرلو با جملاتی دوپهلو در مورد آینده قضاوت خود در لیگ‌برتر فوتسال گفت: واقعیت این است که پس از اتمام قضاوت‌های امسالم در لیگ‌برتر، دیگر انگیزه ای برای ادامه در سال‌های بعد را ندارم و تنها منتظر مشخص شدن تکلیف حضورم در جام‌جهانی فوتسال لیتوانی هستم. تنها انگیزه من اکنون شانس قضاوت در جام‌جهانی است.

این داور باسابقه فوتسال کشورمان در خصوص شایعه اقدامش برای زندگی و قضاوت در خارج از کشور را که باعث شده او را علیرضا فغانی مقایسه کنند گفت: هر کس توانمندی‌هایی برای خودش دارد و می تواند برای آینده خودش تصمیم بگیرد اما من کاملا رفتن به خارج از کشور را تکذیب می‌کنم. همه خاطرات، زندگی، اشک‌ها و لبخندهایم اینجا بوده است و امیدوارم در مسیر پیش رو باز هم بهترین ها برایم رقم بخورد. فوتسال به ما عزت و جایگاه داده است و اگر هم تصمیمی برای آینده قضاوتم در ایران باشد حتما آن را خواهم گفت.