شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قدس

کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین: معادله جدیدی بر رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم/ مصاحبه اختصاصی


کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین: معادله جدیدی بر رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم/ مصاحبه اختصاصی

مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد: ما امروز معادله جدیدی را بر این رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم که عنوان آن این است که قدس بارزترین خطوط قرمزی است که نباید از آن عبور کند و نباید به آن تعدی کند.

یه گزارش خبرگزاری تسنیم از غزه، «محمد البریم ابومجاهد» مدیر دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت توافق کرد که نام «شمشیر قدس» بر دور جدید از درگیری بگذارد.

وی افزود: ما هنگامی که رژیم صهیونیستی را تهدید کردیم و به آن هشدار دادیم که دست از سر مقدسات بردارد، در واقع به وظیفه خود عمل کردیم. هنگامی که اشغالگران به تعدی و تجاوز به ساکنان قدس ادامه داد و توجهی نکرد، ما به وظیفه خود برای رفع ظلم از مردم‌مان عمل می کنیم.

ابومجاهد تاکید کرد: شمشیر قدس بر گردن اشغالگران صهیونیست است. ما واکنش خود را به شکل مناسب شروع کردیم و موشک‌ها به شهر قدس شلیک شد تا ما تاکید کنیم که در قلب نبرد حاکمیت در صحن مسجد الاقصی و «شیخ جراح» و بخش قدیمی قدس هستیم.

 

وی بیان کرد: ما این نبرد را از اتاق مشترک گروه‌های مقاومت ادامه خواهیم داد. این وحدت در عرصه میدانی تاکیدی بر این است که ملت فلسطین بر گزینه مقاومت پایبند است.

ابومجاهد اعلام کرد: ما امروز معادله جدیدی را بر این رژیم غاصب تحمیل می‌کنیم که عنوان آن این است که قدس بارزترین خطوط قرمزی است که نباید از آن عبور کند و نباید به آن تعدی کند.

وی در پایان گفت: گروه‌های مقاومت همگی آماده رفتن به درگیرشدن مداوم با اشغالگران در مقابله با تلاش‌های این رژیم برای نابودی و یهودی‌سازی قدس هستند.

انتهای پیام/