شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس

جنبش توحید اسلامی لبنان سکوت رژیم‌های عربی مقابل جنایت اشغالگران در قدس را محکوم کرد


جنبش توحید اسلامی لبنان سکوت رژیم‌های عربی مقابل جنایت اشغالگران در قدس را محکوم کرد

جنبش توحید اسلامی لبنان سکوت اعراب در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المنار، جنبش توحید اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای سکوت برخی کشورهای عربی در قبال جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه اهالی قدس شریف را محکوم کرده و از همه کشورهای اسلامی خواست تا در برابر تحرکات دشمن صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس ایستاده و از مقدسات فلسطین دفاع کنند.

در این بیانیه آمده است، رژیم های عربی به دلیل عادی‌سازی روابط خود با دشمن اشغالگر، به اصطلاح پرچم بی‌طرفی میان حق و باطل را بالا برده‌اند. اهالی قدس مسلمانان و مسیحیانی هستند که بدون هیچ گونه محاسبه جناحی یا فرقه‌ای از سرزمین خود در برابر توطئه‌های پی در پی دشمن که قصد غصب املاک و خاک آنها را دارد دفاع می‌کنند. آنها انگیزه‌ای به بشریت برای دفاع از محله‌های قدس و کل فلسطین که مسئله مرکزی فلسطینیان و همه آزادگان جهان است می‌دهند.

جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان بیانیه خود تاکید کرد که ما به مشت‌ها و سنگهای مردم فلسطین در قدس و اسلحه رزمندگان و موشک‌هایی که از داخل اراضی فلسطین و یا سرزمین‌هایی که وفادار به مقاومت هستند پرتاب می‌شوند، برای پایان دادن به تجاوزات دشمن و رسیدن به یک معادله جدید در ایجاد توازن بازدارندگی در مقابل دشمن صهیونیستی ایمان داریم و این معادله پیروزی مستضعفان در بیت المقدس را رقم خواهد زد.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روز‌های اخیر تا به امروز صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

انتهای پیام/