به گزارش برنا؛ نقطه قوت پرسپولیس در خط میانی است جایی که اکثرا هافبکهای این تیم ملی پوش هستند. مجیدی هم برای اینکه کمربند میانی زمین را از پرسپولیس بگیرد، برنامه های خاصی دارد. برای دربی به احتمال بسیار زیاد فرشید اسماعیلی مشکل خاصی برای بازی ندارد و استقلالی ها با دو هافبک دفاعی یعنی مسعود ریگی و مهدی مهدی پور بازی خواهند کرد. تردید مجیدی فقط در استفاده از نفر چهارم است و اینکه شاید تیمش را با دو مهاجم به میدان بفرستد و مهدی قایدی نقش هافبک چپ را بازی کند .

قایدی درتمام دربی های گذشته ستاره تیمش بوده و دروازه پرسپولیس را هم باز کرده است .اوچند پاس گل هم در دربی داده و مسلماً امیداول فرهاد مجیدی برای بازی حساس جمعه شب است.

  دغدغه اصلی فرهاد به همان خط میانی برمی‌گردد جایی که هافبک‌های استقلال باید بهترین بازی فصل خود را مقابل پرسپولیس انجام دهند و گرنه تیمشان روز بسیار سختی را مقابل پرسپولیس خواهد داشت. در دیدار رفت پرسپولیس و استقلال شاگردان محمود فکری تا حد زیادی میانه زمین را به خصوص در نیمه دوم از دست داده بودند و به همین دلیل پرسپولیس دردقایق ۴۶ تا ۷۰ موقعیت گل های بسیار زیادی را خلق کرد که البته دو گل زد و چند گل هم نزد.