شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

رنجبری: اگر استقلال خسته بود، ما هم در شرایط بازی نبودیم/ برنده شدیم چون حریف را عالی آنالیز کرده بودیم


رنجبری: اگر استقلال خسته بود، ما هم در شرایط بازی نبودیم/ برنده شدیم چون حریف را عالی آنالیز کرده بودیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما استقلال را به شکلی عالی آنالیز کرده بودیم و همین موضوع باعث شد تا آنها را شکست بدهیم.

پیمان رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد تیمش برابر استقلال تهران گفت: ما در شرایط خاصی برابر استقلال قرار گرفتیم چون حدود 25 روز از بازی رسمی دور بودیم. برخی می‌گویند استقلال خسته بود و چند بازیکن غایب داشت، این در حالی است که تیم ما هم در شرایط مسابقه رسمی قرار نداشت و بازیکنانی مثل حدادی‌فر و محمدی‌مهر را هم در اختیار نداشتیم. خدا را شکر در شرایطی 3 امتیاز را گرفتیم که تیم‌های رقیب ما هم در این هفته عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: ما نیاز مبرمی به گرفتن 3 امتیاز این بازی داشتیم و یکی از دلایل مهمی که برنده شدیم این بود که کادر فنی ما استقلال را به شکلی عالی برای ما آنالیز کرده بودند. ما به‌خوبی روی نقاط ضعف و قوت حریف آشنایی داشتیم و یک بازی حساب شده و باهوش انجام دادیم. نکته مهم دیگر هم این بود که نظم تیمی خوبی داشتیم و در خط دفاع هم عملکرد بی‌نقصی داشتیم.

رنجبری در خصوص موقعیت تیمش در جدول و اینکه آیا خارج شدن ذوب‌آهن را از بین گزینه‌های سقوط قطعی می‌داند، تصریح کرد: تیم ما پتانسیل فنی بالایی دارد و خطری ذوب‌آهن را تهدید نمی‌کند. ما در بازی‌های بعدی هم باید خوب امتیاز بگیریم و هر بازی حکم فینال را دارد، تمام هدف ما این است که لیگ امسال را با کسب رتبه‌ای آبرومندانه به اتمام برسانیم.

مهاجم ذوب‌آهن در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: ما در جام حذفی هم این شانس را داریم که قهرمان شویم و قطعا این جام را جدی می‌گیریم. در جام حذفی یک بازی تکراری با استقلال داریم و در این بازی هم هدفی جز برد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/