شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جهانگیری

ادعای عضو جبهه اصلاحات درباره کاندیداتوری جهانگیری

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت:«اسحاق جهانگیری» در مقطعی از حضور در عرصه انتخابات منصرف شده بود اما با توجه به شرایط فعلی،احتمال حضور او بار قوت گرفته است.

ادعای عضو جبهه اصلاحات درباره کاندیداتوری جهانگیری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران به توضیح جزئیاتی از حضور اسحاق جهانگیری در جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران پرداخت و گفت: قرار بود یکشنبه جهانگیری به جلسه انتخاباتی جبهه اصلاحات بیاید و برنامه های خود را ارائه دهد که این حضور با جلسه هیئت دولت مصادف شد.

وی افزود: جهانگیری کلیات برنامه های خود را در جلسه ارائه کرد و ارائه جزئیات آن به آینده موکول شد.

عضو جبهه اصلاحات اظهار داشت: با توجه به جایگاه جهانگیری به عنوان معاونت اول رئیس جمهور در مقایسه با سایر کسانی که تا امروز چنین مسئولیتی نداشتند، لزومی به ارائه جزئیات برنامه مثل سایر افراد احساس نشد.

شریف گفت: جهانگیری گفت که قبلا هم به موضوع کاندیداتوری فکر کرده ام، گویا در مقطعی هم از حضور در عرصه انتخابات منصرف شده بود؛ اما با توجه به شرایط فعلی، تقاضاها و اینکه رای دوم را در لیست پیشنهادی اصلاح طلبان به خود اختصاص داده است احتمال حضور او بار دیگر قوت گرفته است.

وی با بیان اینکه به دنبال این عدم قطعیت رای گیری اصلاحات برای کاندیدای نهایی به بعد از مرحله ثبت نام موکول شد، تاکید کرد: اگر اسحاق جهانگیری در انتخابات ثبت نام کند برنامه اش را به صورت مشروح در جبهه اصلاحات مطرح خواهد کرد و بعد از آن رای گیری برای تعیین کاندیدای نهایی صورت خواهد گرفت.

عضو عضو جبهه اصلاحات با بیان اینکه اعضای این جبهه به واسطه مسئولیت اسحاق جهانگیری با نقطه نظرات او آشنایی دارند، تصریح کرد: شواهد و قرائن نشان دهنده این است که جهانگیری ثبت نام خواهد کرد. هنوز به صورت رسمی این حضور اعلام نشده است. با توجه به اقبال اعضای نهاد اجماع ساز از شخص معاون اول رئیس جمهور قطعیت حضور او قوت بیشتری می گیرد.

شریف با اشاره به اینکه خبر تازه ای مبنی بر حضور ظریف در دست نیست، خاطر نشان کرد: او بار دیگر در کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرده است که در انتخابات حضور پیدا نخواهد کرد.

وی افزود: علیرغم عدم تمایل ظریف تا روز ثبت نام منتظر می مانیم و همانطور که گفتم احتمال تصمیم در لحظات آخر باعث شد تا تعیین کاندیدای نهایی به بعد از ثبت نام موکول شود تا بعد از آن بشود در مورد همه افراد مشخص شده رای گیری صورت بگیرد.

عضو جبهه اصلاحات درباره حضور ظریف در انتخابات، گفت : احتمال حضور ظریف خیلی کمتر از جهانگیری است. می توان گفت شانس حضورش کمتر از پنجاه درصد است و من فکر نمی کنم در عرصه انتخابات شرکت کند.