شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس

سخنگوی جنبش حماس:

فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به ورود به میدان نبرد فرامی‌خوانیم

فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به ورود به میدان نبرد فرامی‌خوانیم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: تمامی فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به ورود به میدان نبرد با صهیونیستها در حمایت از قدس و مسجدالاقصی فرامی‌خوانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز سه شنبه سخنانی را در خصوص تحولات قدس اشغالی و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: به اهالی قدس اشغالی درود می‌فرستیم که در دفاع از مسجدالاقصی به پا خاستند. مقاومت از ساکنان قدس اشغالی حمایت به عمل می‌آورد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: از تمامی مردم فلسطین در کرانه باختری می‌خواهیم که از خیزش اهالی قدس اشغالی حمایت کنند و وارد میدان نبرد با صهیونیست‌ها شوند تا اشغالگران، تاوان تجاوزات خود به مقدسات فلسطینیان را بپردازند.

پیش از این، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفته بود: جنبش مقاومت اسلامی حماس تصمیم گرفته است با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی مقابله کند.

اسماعیل هنیه در ادامه یادآور شد: تا زمانی که اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و مسجدالاقصی متوقف نشود، حماس به مقابله با آنها ادامه خواهد داد.

هنیه تأکید کرد: قدس اشغالی، موازنه قدرت جدیدی را در عرصه سیاسی و میدانی رقم زد و بدون شک در نهایت این اراده فلسطینیان است که پیروز می‌شود. از دیدگاه ما، معادله «ارتباط دادن غزه به قدس» ثابت است و تغییر نمی‌کند. زمانی که قدس خواستار کمک شد، غزه ندای آن را لبیک گفت.