شهر خبر

محمدحسن نامی در جمع خبرنگاران:

۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم / فعلا ستاد انتخاباتی ندارم

۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم / فعلا ستاد انتخاباتی ندارم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسن نامی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من متعلق به ارتش جمهوری اسلامی ایران هستم و سال‌ها در این سازمان خدمت کردم و در وزارت دفاع به عنوان معاون وزیر و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بعد از آن نیز مرکز مطالعات بین‌المللی متعلق به نیروهای مسلح فعالیت کرده ام . 

 وی گفت : من برای ۴ سال آینده ۶۴ برنامه برای دولت آینده دارم که مهمترین آنها ۶ برنامه برای سال اول است که بتوانم درباره وضعیت معیشتی مردم تحولی ایجاد کنیم. برابر ماده ۵۷ قانون اساسی قوه مجریه و قوه مقننه و قوه قضاییه زیر امر رهبری است .

وی درباره تشکیل ستاد نیز گفت : تا وقتی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفته ام نباید فعالیت تبلیغی و تشکیل ستاد انجام داد.

نامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در بعد نظامی در رده اول غرب آسیا قرار دارد و این از اقداماتی که در ۴۰ سال اخیر رخ داد کاملا مشخص است و اگر بخواهیم یک هواپیمای مدرن بدون سرنشین ارتش آمریکا به آسمان ما تجاوز کرده بود توسط سامانه سپاه مورد هدف قرار گرفت و این نشان از قدرت بالای دفاعی ما دارد .

27215