شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#مذاکرات وین#مجلس#رئیس مجلس

تشریح جزئیات نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی؛

قالیباف: آمریکا برای تامین منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات وین حاضر شده است

قالیباف:آمریکا بیش از ما نیازمند توافق است/ تحریم‌ها باید لغو شود

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: رئیس مجلس عنوان کرد که آمریکا برای تأمین منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات وین حاضر شده و بنا ندارد که همه تحریم‌ها را بردارد.

به گزارش مشرق، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز صبح فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: در این جلسه که در سطح مجمع عمومی برگزار شد، بیشتر مسائل مربوط به انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز ابتدا ۵ نفر از نمایندگان پشت تریبون رفته و مطالب خود را مطرح کرده که محور اصلی مسائل آنها همان طور که گفتم موضوع انتخابات بود و بعد از آن هم محمدباقر قالیباف رئیس فراکسیون به جمع‌بندی مطالب پرداخت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: در این جلسه محمدباقر قالیباف با اشاره به مذاکرات وین عنوان کرد که آمریکا برای تأمین منافع رژیم صهیونیستی در مذاکرات وین حاضر شده و بنا هم ندارد که همه تحریم‌ها را بردارد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رئیس فراکسیون همچنین در بحث مسائل داخلی گفت که باید تلاش کنیم تا مردم نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب دلگرم شوند و نباید اجازه دهیم که ناکارآمدی‌های دولت به پای نظام نوشته شود.

وی افزود: قالیباف گفت که با توجه به محدودیت‌هایی که کرونا در بحث تجمعات انتخاباتی ایجاد کرده باید کاری کنیم که کاندیداهای انقلابی بتوانند با بهره‌مندی حداکثری از فضای مجازی مطالب خود را بیان کنند و صحبت‌های خود را به گوش مردم برسانند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: رئیس فراکسیون همچنین بر وحدت نیروهای انقلابی در انتخابات تأکید کرد و گفت که امیدواریم با وحدت نیروهای انقلاب ثمره انتخابات ۲۸ خرداد دولتی باشد که برای بهبود معیشت مردم کار کند و در دولت آینده با همکاری مجلس و دولت گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: قالیباف در این جلسه از نیروهای انقلاب خواست تا در بحث انتخابات وحدت داشته باشند.

وی افزود: در ابتدای جلسه نیز ۵ نفر از نمایندگان مطالب خود را مطرح کردند که محور عمده صحبت‌های آنها این بود که باید دولت و مجلس تمام توان خود را صرف بهبود وضع معیشتی مردم کنند تا زمینه برای اعتمادسازی و مشارکت مردم در انتخابات فراهم شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت: نمایندگان در صحبت‌های خود همچنین بر این نکته تأکید داشتند که در مناظره‌های کاندیداها باید برنامه‌محوری حاکم باشد و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به جای پرداختن به اشخاص و شخص‌محوری برنامه‌های خود را ارائه کنند.

منبع: فارس