شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین:

زمان آن فرا رسیده است که تل آویو تاوان حماقت‌های خود را پس دهد

زمان آن فرا رسیده است که تل آویو تاوان حماقت‌های خود را پس دهد

اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده است که تل آویو تاوان حماقت‌های خود را پس دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، قدس اشغالی و مسجدالاقصی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، اتاق عملیات مشترگ گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود تأکید کرد: زمان آن فرا رسیده است که تل آویو تاوان حماقت‌های خود را پس دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین در این بیانیه اعلام کردند: پیش از این، به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به مقدسات و مردم فلسطین هشدار داده شد. با وجود این هشدارها، رژیم صهیونیستی به حماقت خود ادامه داد و به همین دلیل، زمان آن فرا رسیده است که تاوان پس دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین تصریح کردند که دوران یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسیده است. این گروه‌ها تأکید کردند که تمامی پیامدهای تجاوزات به فلسطینیان متوجه رژیم صهیونیستی است.

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده اند که در کنار فلسطینیان می‌ایستند و با صهیونیست‌ها مقابله می‌کنند. گفتنی است، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۴ شهید افزایش یافت.

بر اثر این حملات تاکنون ۱۰۳ نفر نیز زخمی شده اند. گفته می‌شود در میان شهدای فلسطینی ۹ کودک به چشم می‌خورد.