شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قدس#قبال

قدس «قواعد درگیری» میان مقاومت و اشغالگران را تغییر داد


قدس «قواعد درگیری» میان مقاومت و اشغالگران را تغییر داد

یکی از تحلیلگران فلسطینی با اشاره به اینکه مقاومت به عهد خود در قبال ساکنان قدس با هدف قرار دادن تل آویو وفا کرده است، اعلام کرد: قدس قواعد درگیری را میان مقاومت و اشغالگران تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  «حسن لافی» نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطینی در گفتگو با فلسطین الیوم با اشاره به اینکه قدس قواعد درگیری را میان مقاومت و اشغالگران تغییر خواهد داد، گفت: اشغالگران اسرائیلی به نفعشان نیست که به نبرد با مقاومت فلسطین در غزه بپردازند؛  زیرا در این دوره از درگیری، کابینه پیشبرد امور عهده‌دار اوضاع است که قدرت تصمیم درباره جنگ و کشاندن میلیون‌ها اسرائیلی به خاطر منافع حزبی را ندارد.

وی اعلام کرد: نبرد تا زمانی که خواسته‌های مقاومت در توقف اقدامات علیه قدس متوقف نشود، ادامه خواهد داشت به ویژه که «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: دشمن جنگ علیه قدس را شروع کرده است واگر اقدامات علیه قدس متوقف نشود، تلاش‌های سیاسی برای توقف آتش بس مفهومی نخواهد داشت.

وی افزود: نبردی که غزه در حال انجام آن است نبرد برای دفاع از قدس است. رژیم صهیونیستی باید اقدامات علیه قدس را متوقف کند و شهرک سازی و اقدمات علیه فلسطینی‌ها را پایان دهد و تا زمانی که اشغالگران این خواسته را برآورده نسازند، نبرد ادامه خواهد داشت.

این تحلیلگر فلسطینی با اشاره به اینکه به نفع رژیم صهیونیستی نیست که وارد جنگ تمام عیار در غزه شود، بیان کرد: طی ساعات آینده قاعده درگیری جدیدی میان مقاومت و اشغالگران رقم خواهد خورد و قدس قواعد درگیری میان مقاومت در غزه و اشغالگران را تغییر خواهد داد. مقاومت اگر بتواند آنرا محقق سازد، دستاورد بزرگی را در راستای پایان دودستگی و وحدت جبهه‌ها علیه دشمن رقم زده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اشغالگران به دنبال فشار بر جبهه داخلی فلسطین از طریق هدف قرار دادن پایگاه‌های مردمی آن هستند، افزود: از ساعات اولیه حمله به غزه شاهد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و کودکان هستیم و اشغالگران به دنبال فشار بر جبهه داخلی فلسطین از طریق هدف قرار دادن پایگاه مردمی آن هستند.

لافی تاکید کرد: مقاومت در غزه به عهد خود در هدف قرار دادن تل آویو و قدس اشغالی با شلیک چندین موشک در واکنش به جنایات نظامیان صهیونیست در قدس و مسجد الاقصی، وفا کرد.

انتهای پیام/