شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتباطات

حریزاوی:

پیوستن به شبکه زنجیره تواصی به حق و صبر راهبرد فعلی کشور برای برون رفت از مشکلات است

پیوستن به شبکه زنجیره تواصی به حق و صبر راهبرد فعلی کشور برای برون رفت از مشکلات است

ایسنا/مرکزی معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی نیز گفت: پیوستن به شبکه زنجیره تواصی به حق و تواصی به صبر راهبرد فعلی کشور برای برون رفت از مشکلات است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی شب گذشته دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در محفل انس با قرآن و در دیدار با فعالان، موسسات و کانون های قرآنی شهرستان ساوه که در مسجد ام البنین(س) شهر صنعتی کاوه برگزار شد، افزود: برای برون رفت از هر بحران براساس منطق قرآن باید راهکار اتخاذ کرد و بهترین راه نجات، عمل به منویات رهبری است که مصداق آن اجرای رزمایش مواسات و همدلی در شرایط کرونایی در قالب کمک مومنانه است.

وی افزود: رهبری نقش هدایت گری، دولت وظیفه تسهیل گری و مردم وظیفه تصدی گری را بر عهده دارند که در اندیشه حکمرانان جوامع بیان شده است و مردم در رزمایش مواسات وظیفه تصدی گری را به خوبی انجام دادند.

وی بیان کرد: امروز وقت امیدآفرینی است و باید در این مقطع از زمان، زنجیره تواصی را به عنوان راهبرد فعلی مدنظر رهبری در شرایط کنونی با ایجاد شبکه های مرتبط با آن برقرار کنیم.

حجت الاسلام حریزاوی افزود: از جامعه قرآنی انتظار می رود بیش از دیگران تواصی به حق و تواصی به صبر را در دستور کار قرار دهند. باید برای پیاده سازی مفاهیم دینی و قرآنی طراحی ارزنده شبکه ای و مدل سازی با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی اجرایی کرد.

انتهای پیام