شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

ستاره متعصب تراکتور ملی پوش شد ؛ محبوب تی تی ها مورد توجه اسکوچیچ

اکبر ایمانی ، تنها نماینده تیم تراکتور در فهرست تیم ملی

طبق فهرست دعوت شدگان به تیم ملی ، اکبر ایمانی ، ستاره محبوب هواداران تراکتور تنها نماینده این تیم در فهرست بازیکنان تیم ملی خواهد بود.

طبق فهرست دعوت شدگان به تیم ملی ، اکبر ایمانی ، ستاره محبوب هواداران تراکتور تنها نماینده این تیم در فهرست بازیکنان تیم ملی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و اکبر ایمانی تنها تراکتوری ها بود که در لیست دریافت واکسن حضور داشت.

در دور قبلی دعوت از بازیکنان برای دیدار تدارکاتی با سوریه تراکتوری ها یک نماینده داشتند. این نماینده مهدی تیکدری مدافع راست پرشورها بود. بازیکنی بود که قرار بود توسط اسکوچیچ و کادر فنی اش ارزیابی شود تا اگر عملکرد مناسبی داشت بتواند مشکل سمت راست تیم ملی را غیاب رامین رضاییان و وریا غفوری (کسی دلیل عدم دعوت این دو بازیکن را نمی داند) و همچنین مصدومیت صادق محرمی حل کند اما با اعلام لیست مدعوین برای انجام واکسیناسیون، خبری از مهدی تیکدری نبود و با توجه به لزوم واکسن زدن ملی پوشان برای حضور در بحرین، مشخص شد که حضور تیکدری در تیم ملی کوتاه مدت بود و او نتوانست نظر کادرفنی را راضی کند.

حالا مهدی تیکدری باید شانسش را برای دور بعدی اردوی تیم ملی امتحان کند البته اگر تیم ملی فوتبال ایران موفق به صعود از این گروه سخت و معادلات ویژه اش شود.

حالا تراکتوری ها یک نماینده به نام اکبر ایمانی دارند. هافبک دفاعی خوب و سرحال تراکتور که امروز خودش را به مرکز ملی فوتبال رساند تا با تزریق دوز اول واکسن کرونا بتواند شانس این را داشته باشد تا در اردوی جدید تیم ملی در کیش، تیم ملی را همراهی کند. البته باید دید از میان این بازیکنان، لیست نهایی را چه کسانی تشکیل خواهند داد. تیم ملی در پست هافبک دفاعی ترافیک چند لایه دارد و همین ترافیک، شانس اکبر ایمانی را برای حضور در لیست نهایی دراگان اسکوچیچ بسیار سخت کرده است. باید دید ایمانی می تواند در لیست تیم ملی جابگیرد یا او هم مثل تیکدری خط می خورد.