شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#سید جلال حسینی

افتخار جدید برای سید جلال حسینی ؛ این سوپرمن تمام‌ نشدنی

سیدجلال حسینی به دنبال بازی کردن در چهاردهمین دربی

سیدجلال حسینی ،کاپیتان تیم پرسپولیس در صورتی که در روز جمعه مقابل استقلال بازی کند ، چهاردهمین دربی خش را پشت سر خواهد گذشت.

سیدجلال حسینی ،کاپیتان تیم پرسپولیس در صورتی که در روز جمعه مقابل استقلال بازی کند ، چهاردهمین دربی خش را پشت سر خواهد گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی جمعه ۲۴ اردیبهشت استقلال و پرسپولیس، چهاردهمین دربی کاپیتان پرسپولیس است.
به گزارش طرفداری، در بین بازیکنان امروز تیم های پرسپولیس واستقلال، سیدجلال حسینی در دربی روز سوم شهریور ماه ۱۳۹۱ در دربی حضور یافت و امروز با ۱۳ بازی از همه مردان پرسپولیس و استقلال سابقه بیشتری در دربی دارد.
سیدجلال حسینی در حالی ۱۳ حضور در دربی را تجریه می کند که ۹ سال سابقه دربی دارد. البته در این میان او دو سال به خاطر بازی در قطر و نفت تهران دور از پرسپولیس بود. بعد از او ۳ بازیکن سابقه دار دیگر هم پرسپولیسی هستند. بر این اساس احمد نور اللهی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا در رده های بعدی هستند و بعد از این ۳ نفر فرشید اسماعیلی و وریا غفوری از استقلال در رده های بعدی قرار دارند. بین این بازیکنان، تنها احمد نور اللهی است که بیش از ۱۰ بازی انجام داده است، نور اللهی در ۱۲دربی حضور داشته است.
نکته جالب در روی نیمکت ها مساوی ۲ مرد با تجریه از نیمکت های ۲ تیم و ۲ مربی دروازه بان هاست، کریم باقری از کادر فنی پرسپولیس و فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال ۱۶بار در دربی حاضر بوده اند، در حالی که بهزاد غلامپور و داوود فنایی مربیان دروازه بان های ۲ تیم هم ۶ بار در این مسابقه حضور داشته اند.
در بین تمام مردان پرسپولیس و استقلال بهترین رکورد برای پرسپولیس افشین پیروانی است. سرپرست پرسپولیس در حالی ۱۸ دربی داشته است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تنها ۹ بار در این مسابقه تاریخی حاضر بوده است، بر این اساس سید جلال حسینی دفاع آخر و کاپیتان پرسپولیس و افشین پیروانی دفاع آخر قدیم، سرپرست امروز و کاپیتان سابق پرسپولیس بهترین رکوردها را بین بازیکنان و کل مجموعه تیمی دارند.