شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#ستاد انتخابات کشور
رئیس ستاد انتخابات کشور در برنامه انتخابات ۱۴۰۰|

بیش از ۵۹ میلیون نفر واجد شرایط رای دهی هستند/ تمام تعرفه‌ها چاپ شده است

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تمام تعرفه‌ها چاپ شده است، گفت: بیش از ۵۹ میلیون نفر واجد شرایط رای دهی هستند و یک میلیون و ۳۹۲ عزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.
خبرگزاری میزان - جمال عرف شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی انتخابات ۱۴۰۰ گفت: به غیر از شهر تهران در بقیه کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها صندوق‌های رای الکترونیک کار گذاشته‌ایم.

وی افزود: عوامل اجرایی ما در انتخابات ۵۰۰ هزار نفر هستند و حدود یک میلیون نفر در روز ۲۸ خرداد در خدمت مردم هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه تصریح کرد: تمام تعرفه‌ها چاپ شده است.در خدمت فرمانداران قرار می گیرد. 

عرف عنوان کرد: بیش از ۵۹ میلیون نفر واجد شرایط رای دهی هستند و یک میلیون و ۳۹۲ عزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.
 
وی با اشاره به اینکه در استان تهران ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی هستند، گفت: بعد از آن خراسان رضوی با ۴ میلیون  و۶۰۰ هزار نفر و سپس استان های خوزستان، فارس و اصفهان هم بیشترین تعداد رای دهندگان را شامل می‌شوند. بیش از ۵۰ درصد از رای دهندگان در استان‌های بزرگ هستند.
 
عرف با تاکید بر اینکه باید به سمت فضای رقابتی ایجابی برویم، گفت: اگر به سمت برنامه محوری برویم و نامزدها برنامه های خود را معرفی کنند، به سمت ایجابی شدن فضای رقابت ها پیش می رویم. 
 
رئیس ستاد انتخابات کشور درباره فضای سیاسی و انتخاباتی کشور بیان کرد: همه گروه‌ها با احتیاط وارد شدند. احزاب و جبهه‌ها فعال هستند. ۱۲ جبهه داریم که بیش از ۹۰ حزب در آن‌ها سازماندهی شدند و برنامه‌های انتخاباتی خود را در این جبهه‌ها پیگیری می‌کنند. در این دوره، جبهه‌ها نمی‌خواهند زود دست خود را رو کنند.