شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کاخ سفید#دولت#ایالات متحده

در حمایت از رژیم اشغالگر؛

کاخ سفید حملات راکتی از جانب نوارغزه را محکوم کرد!

کاخ سفید حملات راکتی از جانب نوارغزه را محکوم کرد!

سخنگوی کاخ سفید با ادعای اینکه دولت ایالات متحده به شدت نگران تشدید خشونتها در اراضی اشغالی است، حمله های راکتی از جانب نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست، کاخ سفید روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) حمله‌های راکتی به اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد.
در همین ارتباط، «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده به شدت نگران تشدید خشونتها در اسرائیل و همچنین افزایش درگیریها با مردم فلسطین در بیت المقدس است.
گفتنی است، مقاومت فلسطین روز دوشنبه پس از پایان ضرب‌الاجلی که به صهیونیست‌ها داده بود، دست به حملات موشکی شدیدی به عمق رژیم صهیونیستی زد تا جایی که این موشک باران به تخلیه کِنِست و فرار صهیونیست‌ها به درون پناهگاه‌ها شد.
گردان‌های عزالدین قسام در بیانیه خود اعلام کرد: «حملات موشکی به دشمن در قدس ااشغالی در واکنش به جنایات آن به شهر قدس و تعدی به ساکنان شیخ جراح و مسجد الاقصی است. این پیامی است به دشمن تا خوب بفهمد».

روسیاالیوم گزارش داد: «صدای آژیر خطر در قدس شنیده می‌شود».

خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای انفجارهایی در قدس خبر داد و به نقل از یک منبع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۰ موشک از غزه شلیک شده است.

از سوی دیگر الجزیره اعلام کرد: ارتش اسرائیل حمله با موشک ضد زره از شمال غزه به سمت خودروی نظامی صهیونیست‌ها را تأیید کرد. سرایا القدس مسئولیت هدف قرار دادن خودرو نظامی اسرائیلی در شرق غزه با موشک هدایت شونده را برعهده گرفته است.