شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ذوب‌آهن#بابت#داور

سوژه عجیب رختکن استقلال؛ کنایه به پرسپولیس/ دیگران کتک کاری کردند؛ غلامپور محروم می‌شود!

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال در لحظات پایانی جدال این تیم مقابل ذوب‌آهن سهراب داور چهارم رفت و بابت برخی مسائل از جمله وقت اضافه اعلام شده اعتراض کرد.

سوژه عجیب رختکن استقلال؛ کنایه به پرسپولیس/ دیگران کتک کاری کردند؛ غلامپور محروم می‌شود!

خبرورزشی - بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال در لحظات پایانی جدال این تیم مقابل ذوب‌آهن سهراب داور چهارم رفت و بابت برخی مسائل از جمله وقت اضافه اعلام شده اعتراض کرد.

شدت اعتراض این مربی که از نگاه دوربین ها هم دور نماند، به حدی بود که نصرالله عبداللهی برای جمع‌وجور کردن او وارد عمل شد و در نهایت هم داور وسط پس از مطلع شدن از وقایع اتفاقیه در کنار زمین، غلامپور را با کارت زرد جریمه کرد.

این مسئله یکی از سوژه‌هایی بود که استقلالی‌ها پس از پایان مسابقه داخل رختکن و هنگام خارج شدن از آن در موردش با همدیگر صحبت می‌کردند. اتفاقاً برخی از حاضران در رختکن صحنه‌های درگیری میان بازیکنان پرسپولیس و سپاهان در اصفهان را نیز داخل موبایل خود دیده بودند و با اشاره به این ماجرا به کنایه می‌گفتند: پرسپولیسی‌ها در اصفهان کتک‌کاری کردند ولی احتمالاً تا چند روز دیگر خبر می‌آید که بهزاد غلامپور به خاطر جروبحث با داوران، محروم شده یا حداکثر با یک ارفاق، چند میلیون تومان جریمه نقدی خواهد شد!