شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#واکسن کرونا

قلی‌زاده: ممکن است دوز دوم واکسن ما با مسابقات همزمان شود/ ان‌شاءالله بی‌حرف و حدیث صعود کنیم


قلی‌زاده: ممکن است دوز دوم واکسن ما با مسابقات همزمان شود/ ان‌شاءالله بی‌حرف و حدیث صعود کنیم

علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا در طرح واکسینه ملی‌پوشان گفت: امیدوارم تیم ملی هر چهار بازی را پیروز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پس از تزریق واکسن کرونا در آکادمی ملی فوتبال در طرح واکسینه شدن ملی‌پوشان اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم که به فکر بچه‌های تیم ملی بودند. در هر صورت ما می‌رویم که برای کشورمان بازی کنیم و کمک کردند و ان‌شاءالله بتوانیم به بحرین برویم و جواب محبت مردم را بدهیم‌.

وی درباره شرایط سخت تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی، گفت: بسیار همدل هستیم و ما ایرانی‌ها یک جورهایی همیشه مرد روزهای سخت بودیم. ان‌شاءالله بتوانیم هر چهار بازی را ببریم و بی حرف و حدیث صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دوز دوم واکسن را چه زمانی دریافت خواهند کرد، گفت: خیر، چون یک مقدار زمان‌بر است، شاید دوز دوم با حضور ما در مسابقات مصادف شود. آن موقع تصمیم می‌گیرند که چه اتفاقی رخ بدهد. نمی‌دانیم و به ما چیزی نگفتند.

قلی‌زاده درباره اینکه چه واکسنی به آنها تزریق شد، آیا عوارضی دارد یا نه، گفت: نمی‌دانیم، ما فقط واکسن زدیم و درباره عوارض آن هم چیزی نگفتند.

انتهای پیام/